رسانه: مرکل اروپا را نابود می کند

© AFP 2023 / Michael KappelerКанцлер Германии Ангела Меркель
Канцлер Германии Ангела Меркель - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مایکل دوگرتی در مقاله خود در نشریه The Week ضمن ارزیابی فعالیت آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نوشته است که سیاست وی اروپا را نابود می کند.

به گزارش اسپوتنیک این روزنامه نگارخاطرنشان می سازد سیاست مرکل در زمینه پذیرش پناهجویان که به خاطر آن در سال 2015 بیش از یک میلیون نفر پناهجو وارد اروپا شده او ممکن است تعداد آنها در سال 2016 از این هم بیشتر شود، وضع فوق العاده خطرناکی را در اتحادیه اروپا به وجود آورده است.
در این مقاله تعداد زیادی از اقدامات جنایتکارانه پناهجویان از جمله عملیات تروریستی چندی پیش در یازارچه کریسمس در برلین ، اقدام تروریستی در شهر نیس فرانسه و همچنین مزاحمت های جنسی علیه زنان آلمانی در شهر کلن این کشور ذکر می شود.
نویسنده مقاله بر این نکته تکیه دارد که بازبودن مرزها از جمله به انیس امری ، عامل عملیات تروریستی در برلین امکان داد از آلمان فرار کرده و به ایتالیا برود.
دوگرتی در آخر مقاله اش می نویسد دفاع از "ارزش های اروپایی" منجر به تغییر کامل و همیشگی زندگی اروپائیان خواهد شد و جهان بدون مرز منبع خطر برای آنها است.
در مقاله منتشره در نشریه The Week گفته می شود:" کشورهای اروپایی به جای پیدا کردن راه های جدید برای پیوستن پناهجویان به زندگی اروپایی در جستجوی روش های تازه برای نظارت بر زندگی آنها هستند. هیچکس نمی خواهد چنین اروپایی را ببیند".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала