تحریمهای جدید دولت اوباما موجب آسیب به کشور خود می شود

© Sputnik / Maksim Blinovتحریمهای جدید دولت اوباما موجب آسیب به کشور خود می شود
تحریمهای جدید دولت اوباما موجب آسیب به کشور خود می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد، تحریمهای جدید دولت باراک اوباما رئیس جمهورآمریکا باعث صدمه به کشورخود می شود.

به گزارش"اسپوتنیک" وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد، تحریمهای جدید دولت باراک اوباما رئیس جمهورآمریکا باعث صدمه به کشورخود می شود.
برای دومین بار طی سه روز گسترش تحریمهای آمریکا بر علیه روسیه هنگامی صورت می پذیرد که در آنکارا و برلین حملات خونینی اتفاق می افتد و همه باید با هم برعلیه تروریست متحد شوند. اما گمان می رود که آمریکا متوجه این نیست که در دنیای واقعی چه اتفاقاتی رخ می دهد.
در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده، در سالهای اخیر دولت باراک اوباما به دنبال راهی مختلف برای ضربه زدن به روسیه بوده و این اقدامات حتی از دید کسانی که از سیاست اطلاعی ندارند، به خود آمریکا صدمه می زند.
آمریکا روز جمعه 23 شرکت روسی را به لیست تحریمهای روسیه در مورد اکراین اضافه کرد. در این لیست بنادر و راه آهن کریمه، موسسات تحقیقاتی و شرکتهای روسی به چشم می خورند. در همین روز وزارت خزانه داری آمریکا در چارچوب تحریمهای موجود علیه سوریه، تحریماتی علیه مدیران بانک روسی "تمپ بانک" وضع کرد.
پیش از این در این هفته وزارت خزانه داری آمریکا اقدام به گسترش محدودیت های علیه شرکتهای روسی و اشخاص حقیقی درارتباط با اوضاع اکراین کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала