چاووش اغلو: نشست وزیران روسیه، ترکیه و ایران در مسکو برای حل و فصل بحران سوریه سرنوشت ساز است

© Sputnik / Maksim BlinovМинистр иностранных дел Турции Мевлют Чавушоглу во время встречи с министром иностранных дел России Сергеем Лавровым в Москве
Министр иностранных дел Турции Мевлют Чавушоглу во время встречи с министром иностранных дел России Сергеем Лавровым в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مولود چاووش اغلو، وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد نشست وزیران روسیه، ترکیه و ایران در مسکو، نشست سرنوشت ساز و تعیین کننده ای برای حل و فصل بحران سوریه است.

به گزارش اسپوتنیک، چاووش اغلو در نشست سه جانبه با سرگئی لاوروف و محمد جواد ظریف، وزیران امور خارجه روسیه و ایران اظهار داشت:" راه حل سیاسی بهترین راه حل است و این چیزی است که ما به آن باور داریم. ما باید توجه خود را معطوف راه حل سیاسی کنیم و من یقین دارم که نشست امروز ما نشست سرنوشت ساز و تعیین کننده ای برای آینده سیاسی سوریه است".
وزیر خارجه ترکیه خاطرنشان ساخت:" ما برای نخستین بار در چنین ترکیبی دیدار می کنیم و همکاری ما امکان داده در حلب به برخی از نتایج برسیم. و اکنون ما خواستار گسترش این به دیگر مناطق سوریه هستیم".
چاووش اغلو افزود:" ما باید به آتش بس در سراسر سوریه دست یابیم اما این اتش بس طبعا به گروه های تروریستی همچون داعش و النصره مربوط نخواهد شد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала