یک گربه نر نامزد ریاست جمهوری روسیه می شود

© Sputnik / Natalia SeliverstovaКошка породы британская на выставке "Зимний кубок Кот-Инфо" в Москве
Кошка породы британская на выставке Зимний кубок Кот-Инфо в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گربه نر مشهوری در اینترنت به نام بارسیک تصمیم گرفت نامزد ریاست جمهوری روسیه شود. وی این تصمیم را در صفحه اش در شبکه اجتماعی "وکنتاکته" اعلام کرد.

در اعلامیه منتشره در این صفحه خاطرنشان می شود:" بارسیک تصمیم گرفته نامزد بالاترین سمت دولتی در کشور شود و به زودی برنامه خود را تهیه و عرضه خواهد کرد. تیم کارشناسان در مبارزات انتخاباتی به بارسیک کمک خواهد نمود. گربه سیاستمدار دارای هواداران زیادی در سراسر روسیه است که در حزب مجازی گربه بارسیک متحد شده اند".
خود بارسیک احتمال برنده شدن خود را زیاد می داند. آخر او در جریان رأی گیری اینترنتی چندی پیش در شهر بارنائول پیروز شده و شهردار مردمی مرکز استان آلتای روسیه گردید.
همچنین در جریان رأی گیری برای انتخاب نمادهای روسیه ، بیش از پنج هزار نفر از شهروندان روسیه پیشنهاد کردند تصویر بارسیک در روی اسکناس های جدید کشور چاپ شود.
علاوه بر این بارسیک در رأی گیری آنلاین در اینترنت برای انتخاب رهبر مردمی اپوزیسیون روسیه توانست از ناوالنی و کاسیانوف، سیاستمداران مشهور روسی جلو زده و 63.5 % آرا را به خود اختصاص دهد.
یادآور می شود انتخابات ریاست جمهوری روسیه که طبق قانون اساسی هر شش سال یک بار بطور مستقیم و از طریق رای گیری مخفی برگزار می شود، در سال 2018 انجام خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала