سیستم روسی جستجوی کاربران از روی عکس به برنامه توییتر افزوده شد

© Photo / PixabayFace
Face - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "FindFace"، سیستم روسی جستجوی آنلاین کاربران از روی عکس "FindFace" که به کاربران شبکه اجتماعی "vk.com" امکان پیدا کردن افراد از روی تنها یک تصویر را می دهد، اکنون بر روی شبکه اجتماعی جهانی میکروبلاگ "توییتر" نیز فعال شده است.

سرویس جدید "FindFace.me" در حال حاضر تنها بر روی نسخه تحت وب سایت توییتر قابل استفاده است و استفاده از آن، رایگان می باشد.

سرویس "FindFace" کاربر را ظرف مدت کمتر از نیم ثانیه با دقت 70 درصد از میان 200 میلیون عکس پیدا می کند. این سرویس همچنین به طور موازی، افرادی که شباهت زیادی به شخص مورد نظر دارند را نیز پیشنهاد می دهد. نسخه روسی این برنامه اکنون بیش از 1 میلیون عضو دارد.

فایند فیس نخست برای آشنایی و دوست یابی طراحی شده بود ولی اکنون برای یافتن افراد گمشده، اعضای خانواده، اقوام دور، دوستان قدیمی و همچنین مجرمان در شبکه های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای مهم این سرویس در شبکه توئیتر می توان به کشف کاربران به اصطلاح، فییک اشاره نمود. بر اساس تحقیقات کمپانی رسانه ای "NBC News"، از هر 10 کاربر این شبکه اجتماعی، 1 نفر فییک است.

به گفته ی "ماکسیم پرلین" بنیانگذار "FindFace"، راه اندازی این برنامه بر روی توییتر به کاربران اجازه خواهد داد تا اشخاص مورد نظر خود را در میان کاربران سراسر دنیا پیدا کرده و داده های اطلاعاتی این برنامه را بیش از 2 برابر افزایش دهند

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала