تروریستهای داعش شرط کردند هنگام سوار شدن به اتوبوس خبرنگاران ایرانی آنها را تماشا نکنند

© AFP 2023 / Stringerخروج اولین کاروان حامل عناصر مسلح سوری از حلب
خروج اولین کاروان حامل عناصر مسلح سوری از حلب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تروریست های مناطق شرقی حلب که چاره ای جز تسلیم شدن نداشتند، تاکید کردند هنگام سوار شدنشان به اتوبوس ها نباید خبرنگاران ایرانی آنها را تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر- حسین مرتضی، خبرنگار شبکه العالم در شرق حلب گزارش داد به علت درخواست تروریست ها و لطف فرماندهان جبهه مقاومت، امکان پخش گزارش زنده از صحنه های تسلیم و سوار شدن تروریست ها به اتوبوس ها فراهم نشد.

خبرنگار العالم که در گذرگاه راموسه حضور دارد، تصریح کرد: گروه های مسلح شرط کرده اند که هنگام خروج عناصر آنها از مناطق شرقی حلب، تیم خبری شبکه العالم حضور نداشته باشد، به همین دلیل با وجود آنکه از صبح امروز در گذرگاه الراموسه حضور داشتیم، نتوانسته ایم به صورت زنده رویدادها را پوشش دهیم.

مرتضی افزود: گروه های مسلح که می دانند گزارش های شبکه العالم از ایران پخش می شود، تاکید کرده اند که دوست ندارند خبرنگاران این شبکه صحنه های تسلیم شدن و سوار کردن آنها به اتوبوس های سبز را تماشا کنند.

فرماندهان جبهه مقاومت نیز از روی لطف و مرحمت، با این درخواست تروریست های شکست خورده و به آخر خط رسیده، موافقت کردند.

اتوبوس های حامل تروریست ها

خبرنگار العالم تأکید کرد: عناصر مسلحی که در اطراف مناطق السکری و صلاح الدین حلب هستند، از صبح امروز در حال آتش زدن مراکز خود می باشند و ستون هایی از دود در آسمان این مناطق ایجاد شده است.

آنها نیز می دانند که باید هرچه زودتر تسلیم شوند و سوار اتوبوس های سازمان مللشان شده و به دامن امن دیگری از جمله ترکیه پناه ببرند.

از صبح امروز در گذرگاه های مختلف حلب، کاروان هایی از اتوبوس های سبز، ردیف شده اند تا تروریست ها را از منطقه خارج کنند.

دو روز پیش و پس از بی نتیجه ماندن انواع و اقسام طرح ها و تهدید های دولت های غربی و عربی حامی تروریست ها و سازمان های بین المللی شان برای نجات تروریست های محاصره شده در حلب، سرانجام آنها تصمیم گرفتند از روی ناچاری با تسلیم شدن گروه های مسلحشان موافقت کنند تا لااقل از نابودی آنها جلوگیری کرده و عناصرشان را در محل دیگری مستقر کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала