یک تروریست مسلح در ایران کشته شد

© Fotolia / Borna_Mirیک تروریست مسلح در ایران کشته شد
یک تروریست مسلح در ایران کشته شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان ایران اعلام کرد یک شرور و تروریست مسلح معروف شهر زاهدان مرکز این استان روز گذشته (سه شنبه) در عملیات تعقیب و گریز پلیس به هلاکت رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان از طریق منابع خبری و اقدامات اطلاعاتی از تردد شرور معروف منطقه به نام «امان الله» مشهور به «ملنگ نهتانی» از مسیر گرافه و تل سیاه مطلع شدند.
وی افزود: بلافاصله تیم های ویژه عملیاتی از یگان تکاوری 105 نصرت آباد با محوریت فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان به محل اعزام و پس از گشت زنی در مسیرهای فرعی و منتهی به روستاهای اطراف، طرح کمین را اجرا کردند.
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان ادامه داد: ماموران به یک دستگاه خودرو تویوتا که با سرعت زیاد در حرکت بود مظنون شده و با استفاده از علائم هشدار دهنده دستور ایست صادر کردند اما سرنشینان خودرو بدون اعتنا به هشدار پلیس اقدام به تیراندازی کردند که با آتش کوبنده ماموران مواجه شدند.
سردار رحیمی از هلاکت امان الله و دستگیری همراه وی به نام نعمت الله در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از خودرو، 2 قبضه اسلحه کلاش، هشت تیغه خشاب، 171 تیرجنگی کلاش، یک دستگاه دوربین شکاری حرفه ای، یک جفت پلاک جعلی و سه دستگاه موبایل کشف شد.
وی افزود: امان الله معروف به ملنگ نهتانی بزرگترین شرور و تروریست مسلح معروف زاهدان بود که با عنوان «سرهنگ» از سال 1365 اقدام به شرارت، ربایش و گروگان گیری می کرد و عامل شهادت و اسارت 75 نفر از کارکنان ناجا (ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی) و سپاه پاسداران بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала