نمایش ویدئویی درباره فعالیت نیروهای ویژه روسیه در سوریه

© REUTERS / Omar Sanadiki Правительственные войска палят в воздух в честь победы над повстанцами в восточной части Алеппо
Правительственные войска палят в воздух в честь победы над повстанцами в восточной части Алеппо - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه دوم تلویزیون روسیه ویدئوی عملیات نظامی نیروهای ویژه روسی در سوریه را منتشر کرد. این ویدئوی منحصربفرد از "نقاط داغ" سوریه با استفاده از دوربین های نظارت، تصویر بردارهای حرارتی و دیگر وسایل مراقبت بر فعالیت تروریست های بین المللی تهیه شده است.

یک سرهنگ در بین فرماندهان نیروهای ویژه روسیه که نام وی به خاطر ملاحظات امنیتی اعلام نشد، درباه فعالیت این نیروها در خاورمیانه برای خبرنگارن صحبت کرد. به گفته وی، نیروهای ویژه روسیه در جریان عملیات خود منفور ترین فرماندهان شبه نظامیان را از بین بردند. آنها همچنین وسایل نقلیه حامل تیربارهای سنگین و موشک انداز های شبه نظامیان و همچنین گروه های تروریست های انتحاری را منهدم کرده اند که حملات به پاسگاه های ارتش دولتی سوریه را تدارک می دیدند.
علاوه بر این استفاده از ربات های متحرک دارای چرخ زنجیر که مسلح به موشک های هدایت شونده ضد تانک هستند،برای اولین بار نشان داده شد.

باید خاطرنشان سازیم که به گزارش رسانه های خارجی، عملیات موفق نیروهای ویژه روسیه برای از بین بردن سرکردگان شبه نظامیان از جمله دلایل پیروزی ارتش دولتی سوریه در شهر حلب بوده است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала