نظرسنجی: اغلب مردم روسیه با صحبت های پوتین موافق هستند

© Sputnik / Alexey Malgavkoپیام سالانه پوتین به پارلمان روسیه در سال 2016 بیشتر بخوانید
پیام سالانه پوتین به پارلمان روسیه در سال 2016  بیشتر بخوانید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، سخنرانی اخیر ولادیمیر پوتین در نشست سالانه فدرال روسیه توانست به شدت مورد توجه شهروندان این کشور قرار گیرد و به نوعی رکورد شکنی کند. بر اساس داده های مرکز نظرسنجی عمومی روسیه، علاقه به این موضوع در سال 2016 با 4 درصد افزایش به 49 درصد رسیده است.

اکثر شرکت کنندگان نظرسنجی (77%) بر این عقیده بودند که "رئیس جمهور واقعا وضعیت و مشکلات مردم را درک می کند". محبوبیت پوتین در میان مردم رد سنی 25 تا 34 و بالای 16 سال (79%) و در میان رده سنی دانشجویان از 18 تا 24 سال پایین ترین حد یعنی (69%) می باشد.
اکثر شرکت کنندگان در میان موضوعاتی که پوتین به آن پرداخت علاقه مندی خود را به بحث درمان و بهداشت (12%)، آموزش و پرورش (11%) و سیاست خارجی(9%) نشان دادند. یادآور می شویم که رئیس جمهور روسیه در سخنرانی اخیر خود در رابطه با وضعیت درمان گفت که قیمت دارو باید کاهش یابد. وی در رابطه با سیستم آموزشی گفت که نظام آموزشی کشور باید مشابه دوران شوروی شده و همچنین باید مدارس و مهدکودک های جدید ساخته شود و در رابطه با سیاست های خارجی روسیه نیز به مسئله بهبود روابط با آمریکا و تحکیم موضع روسیه در دنیا اشاره نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала