منبع فروش فیش حج توسط دفاتر غیر از سازمان حج

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyآمار مرگ و میر در مراسم حج
آمار مرگ و میر در مراسم حج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قیمت فیش حج تمتع در حدود 12 ونیم میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، با وجود اینکه مردم کشورما از انجام اعمال فرایض حج تمتع وعمره بدلیل کارشکنی های مقامات عربستان محروم مانده اند و مشخص هم نیست که برای سال آینده این امکان فراهم خواهد شد یا نه ولی آگهی های خرید وفروش فیش حج چه تمتع و چه عمره همچنان مشاهده می شود.

براساس اظهارات عوامل این دفتر ، هر فیش عمره 500 هزار تومان به فروش می رسد وعلاوه برآن خریدار بایستی یک حساب بانکی به مبلغ 500الی 800هزارتومان بابت هزینه کاروان به نام خود باز و دراختیار دفتر قرار دهد.

وی قیمت فیش حج تمتع را نیز حدود12 ونیم میلیون تومان اعلام کرد.

مسئول این دفتر در پاسخ به این پرسش که درحال حاضر رفتن به حج برای مردم ایران امکان پذیر نیست و این خرید وفروش فیش چه معنایی دارد؟گفت: ما فیش حج را می فروشیم انشالله که حج باز شد زائران ما راهی عربستان خواهند شد.

با این حال حجت الاسلام مهدی شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج وزیارت در این باره اظهارداشت: هیچ یک از این دفاتر مورد تایید سازمان حج وزیارت نیست و توصیه ما نیز این است که خرید وفروش فیش حج باید از طریق دفاتر سازمان که فهرست آن در سایت سازمان موجود است صورت گیرد.

وی فعالیت این دفاتر را سودجویانه دانست و افزود:مردم ما نباید به این دفاتر که مجوزی از سازمان حج و زیارت ندارند اعتماد کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала