ایجاد یک نهاد مخصوص در روسیه ویژه رفع موضوع روسیه گریزی گردشگران خارجی

© Fotolia / Skostin1951Вид на Красную площадь в Москве
Вид на Красную площадь в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنگار "Lenta.ru"، معاون رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه "سرگی کورنییف" اعلام کرد، در روسیه نهاد جدیدی ایجاد شده است که در زمینه جذب گردشگر و بر طرف سازی خرافاتی که در مورد روسیه گفته می شود، فعالیت دارد.

آژانس فدرال گردشگری روسیه و مرکز ملی بازاریابی و جذب گردشگر روسیه "Visit Russia" اکنون به عضویت اتحادیه دفاتر توریستی ملی و بین المللی "سوناتو" درآمده اند. به نظر می رسد شرکت های خصوصی روسیه و کمپانی های خارجی نیز به این اتحادیه بپوندند.

به گفته کورنییف، اتحادیه "سونات" در مسیر پیشبرد سیاست های خود بر روی جذب گردشگر تمرکز خواهد کرد. از اقدامات این اتحادیه می توان به مکاتبه با خبرنگاران و روزنامه نگران خارجی که اغلب دیدگاه منفی نسبت به روسیه دارند، اشاره نمود. در این رابطه تلاش خواهد شد تا تفکرات منفی نسبت به روسیه از بین برده شود.

کورنییف همچنین افزود که اعضای این نهاد در نظر دارند تا دیدگاه های منفی گردشگران خارجی را نسبت به روسیه تغییر دهند. بعضی از گردشگران بعلت وجود تفکر کلیشه ای و قالبی هنوز از سفر به روسیه ترس دارند.

معاون رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه با ابراز گلایمندی اظهار کرد:

 "بسیاری از خارجی ها که عادت به سفر به دور دنیا را دارند هنوز هم فکر می کنند که در خیابان های روسیه خرس وجود دارد و همچنین مافیای روسیه و پترزبورگ داستایفسکی هنوز پابرجا است. آنها فکر می کنند که در روسیه هنوز قحطی محصولات خوراکی اساسی وجود دارد. این مسئله شوخی نیست.!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала