احتمال دارد که یک ستاره دنیای پورنوگرافی به عنوان سفیر آمریکا در عربستان سعودی انتخاب شود

© Fotolia / Africa StudioДевушка в маске
Девушка в маске - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، کاربران اینترنتی اقدام به ایجاد کاروزار انتخاباتی برای انتخاب یک ستاره پورنوگرافی آمریکایی لبنانی الاصل "میا خلیفا" به عنوان سفیر ایالات متحده در عربستان سعودی نموده اند.

این موضوع برای بررسی دونالد ترامپ و در سایت اینترنتی اظهار و دادخواست "Change.org" صورت گرفته است.
این دادخواست توسط کاربری تحت نام "دالکولم رودریگس گولدشتین" درست شده است.
دالکولم در این رابطه نوشته است:
"میا خلیفا بارها نشان داده است که می تواند مردم را جدا از ملیت و نژاد آنها، متحد کند. این موضوع به نفع کشور و جامعه بین الملل است. او کسی است که می تواند نماینده و مدیر خوبی در خاورمیانه باشد و به عنوان سفیر ایالات متحده نشان دهد که آمریکا به اصطلاح، همچون یک دیگ گداخته می تواند تمامی فرهنگ ها را در خود جای دهد."
این درخواست پس از انتشار در سایت چنج، بلافاصله توسط 4371 نفر به اشتراک گذاشته شد. هنگامی که تعداد اشتراک گذاری به 5000 هزار نفر برسد، این موضوع به عنوان یک سند برای بررسی، به رئیس جمهور برگزیده ایالات متحده "دونالد ترامپ" ارسال خواهد شد. ولی هیچ تضمینی نیست که این سند به دست دونالد ترامپ برسد و یا مورد بررسی وی قرار بگیرد.
میا خلیفا در بیروت متولد شد و هنگامی که تنها 7 سال داشت به همراه خانواده خود به آمریکا نقل مکان کرد. وی نخستین بازی خود در فیلم های "+18" را در سال 2014 انجام داد و در همان سال نیز در مکان های نخست جدول سایت "PornHub" قرار گرفت. این بازیگر به خاطر فعالیت های خود در این عرصه، در خاور میانه مورد انتقاد قرار گرفت. وی همچنین با والدین خود اختاف پیدا کرده و بارها پیام هایی تهدید آمیز دریافت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала