اتهام استفاده از اموال دولتی اسرائیل توسط همسر نتانیاهو

© REUTERS / Jonathan Ernstممکن است نتانیاهو و عباس ماه اکتبر در مسکو دیدار کنند
ممکن است نتانیاهو و عباس ماه اکتبر در مسکو دیدار کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه «سارا نتانیاهو» همسر نخست وزیر این رژیم را به اتهام استفاده از اموال دولتی برای اغراض شخصی و خصوصی تحت بازجویی قرار داد.

 

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مهر- اطلاعات جدیدی که پلیس رژیم صهیونیستی به آنها دست یافته است، نشان می دهد که اسناد و مدارک بیشتری برای محاکمه همسر نتانیاهو وجود دارد.

رسانه های گروهی ماه می گذشته هم اعلام کرده بودند که پلیس اسرائیل خواستار پیگرد قضایی سارا نتانیاهو در پرونده موسوم به «منازل نخست وزیر» شده بود.

این در حالی است که همسر نتانیاهو قبل از این نیز در سال ۲۰۱۵ به اتهام استفاده از اموال عمومی برای چمن کاری باغچه و تعمیرات برقی منزل شخصی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیصریه در غرب اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین تحت بازجویی قرار گرفته بود.

سارا نتانیاهو قبل از این نیز به خاطر پرونده های متعدد فساد و تخلف مانند به کارگیری یک کارمند دولتی برای نگهداری از پدر خود و پرداخت حقوق وی از حساب های دولتی، رفتار تحقیر آمیز و شکنجه غیرانسانی خدمتکاران منزل شخصی نخست وزیر تحت بازجویی قرار گرفته و به پرداخت ۸۰ هزار شیکل (۲۱ هزار دلار) به خاطر وارد کردن ضربات روحی به افراد دیگر، ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار بابت بدهی های گذشته و ۳ هزار و ۹۰۰ دلار بابت هزینه های دادرسی محکوم شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала