ترامپ می تواند 100 هزار دلار برای تزئین دیوارهای کاخ سفید خرج کند

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisترامپ می تواند 100 هزار دلار برای تزئین دیوارهای کاخ سفید خرج کند
ترامپ می تواند 100 هزار دلار برای تزئین دیوارهای کاخ سفید خرج کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ و همسرش ملانیا ، آپارتمان ریاست جمهوری در کاخ سفید را با چه اثری تزئین خواهند کرد؟

روزنامه ی وال استرتیت ژورنال با در نظر گرفتن این مسئله که ترامپ رابطه ی پیچیده ای با آثار جهانی دارد، این سوال را مطرح کرد.
به گزارش اسپوتنیک این روزنامه می نویسد: " همینکه دونالد ترامپ به مقام ریاست جمهوری برسد امکان انتخاب اثر هنری ازکلکسیون دائمی کاخ سفید و یا به طور موقت از موزه های واشنگتن را دارد. ترامپ و همسرش می توانند در سالن های کاخ سفید آثار هنری شخصی خود را نیز قرار دهند. "
این روزنامه تاکید می کند ، ترامپ با مشخص کردن هنرمند مورد پسند خود ارزش کار وی را چندین برابر کرده و با این انتخاب سیگنال واضحی را به جامعه می فرستد.
در دیوارهای کاخ سفید کارهایی هم وجود دارد که با ورود رئیس جمهورهای جدید آمریکا تغییر نکرده است مانند پرتره جرج واشنگتن که گیلبرت استوارت در سال 1797 طراحی کرده و یا پرتره آبراهام لینکلن که هنرمند نقاش جرج هیلی در سال 1869 کشیده است.
نماینده ی انجمن تاریخ کاخ سفید که کلکسیون های هنری را جمع آوری کرده و نگه داری می کند به این روزنامه اطلاع داد که پس از آغاز دور ریاست جمهوری تقریبا یک سال لازم است تا کاخ سفید براساس سلیقه آنها تزئین شود. کنگره برای این کار 100 هزار دلار هزینه می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала