انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در ایران

© Fotolia / YuliyamНаркотики в свернутой банкноте
Наркотики в свернутой банкноте - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در عملیات مشترک پلیس شهرهای ادزفول و اندیمشک استان خوزستان ایران مقدار 18 کیلو و 465 گرم ماده مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف و اعضای یک باند 9 نفره قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری "ایرنا"، سرهنگ سیدمحمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان روز سه شنبه در تشریح این عملیات که اوایل هفته جاری در شمال خوزستان انجام شد افزود: در این عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک با پشتیبانی ماموران اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های ایران مطلع شده و برای دستگیری سوداگران مرگ بلافاصله وارد عمل شدند.
سرهنگ صالحی گفت: چند گروه عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک و ماموران اطلاعاتی پس از هماهنگی با مقام قضایی و مستقر شدن در پلیس راه اندیمشک — خرم آباد به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از ساعت ها تلاش یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدام غافلگیرانه موفق به توقیف خودرو و دستگیری راننده به همراه دیگر سرنشین شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 16 کیلو و 968 گرم ماده مخدر هروئین و یک کیلو و 493 گرم ماده مخدر شیشه را که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
سرهنگ صالحی در ادامه با اشاره به شناسایی دیگر اعضای این باند در دزفول گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر دزفول، اندیمشک و شوش با هماهنگی قضایی در چهار عملیات جداگانه و منسجم هفت قاچاقچی تحویل گیرنده مواد مخدر به همراه سه دستگاه خودرو سمند ، پراید و پژو 206 و یک دستگاه موتورسیکلت را در نقاط مختلف دزفول دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: اعضای باند 9 نفره سوداگر مرگ دستگیر شده به همراه مقدار 18 کیلو و 465 گرم مواد مخدر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала