پیشنهاد پست وزارت امورخارجه آمریکا به نماینده طرفدار روسیه

© AFP 2023 / Jim Watsonپیشنهاد پست وزارت امورخارجه آمریکا به نماینده طرفدار روسیه
پیشنهاد پست وزارت امورخارجه آمریکا به نماینده طرفدار روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دانا روهراباکر عضو مجلس نمایندگان از کالیفرنیا اعلام کرد، وی را برای وزارت امور خارجه دولت آینده دونالد ترامپ در نظر گرفته اند.

دربیانیه روهراباکرکه در نشریه Hill از آن نقل قول می شود، اعلام کرد، "به من اعلام کردند که، من را برای پیوستن به تیم دونالد ترامپ درپست وزارت امور خارجه در نظر دارند." وی همچنین اضافه کرد که این برای او یک افتخار است.
روهراباکر از سال 1989 به کنگره راه یافته و همچنین به عنوان دستیار مطبوعاتی و تهیه متن سخنرانی برای رونالد ریگان به فعالیت پرداخته.
او مسئول کمیته نمایندگان در اروپا، آسیا و تهدیدات در حال ظهورمی باشد.
این نشریه نگاهی به دیدگاه این سیاستمدار طرفدار روسیه نیز دارد. او از جدایی کریمه از اکراین دفاع کرد، و همچنین به مخالفت جنگ سرد بر علیه روسیه پرداخت.
با توجه به اخبار برخی رسانه ها، چند سال پیش روهراباکر سعی در لغو اصطلاح "قانون ماگنیتسکی" داشت. علاوه بر این به عنوان یکی از اعضای هیئت های نمایندگی رسمی سیاستمدران به روسیه سفر کرد.
پیش تر روهراباکر در مصاحبه با نشریه Breitbart News اعلام کرده بود که تنها چهار کشور در دنیا مدرن می توانند به سود تمامی مردم عمل کنند. "ژاپن، هند، روسیه و آمریکا" دارای ارزش ها و مخالفان مشترکی می باشند. ما با کمک یکدیگر می توانیم دنیا را از جنگ دور کرده و دنیایی آرام را به ارمغان بیاوریم.
این سیاستمدار معتقد است این چهار کشور را می توان به عنوان یک اتحاد جهانی به کار گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала