مصرف کوکائین توسط ورزشکاران امریکایی قبل از المپیک ریو

© Fotolia / mimonمصرف کوکائین توسط ورزشکاران امریکایی قبل از المپیک ریو
مصرف کوکائین توسط ورزشکاران امریکایی قبل از المپیک ریو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هکرهای Fancy Bears چهارمین قسمت از اطلاعات بدست آمده پس از هک سیستم کامپیوتری آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ را منتشر کردن.

به گزارش اسپوتنیک" به نقل از روزنامه The Guardian طبق اخبار انتشار داده شده توسط گروه هکر Fancy Bears اعلام کرد، دو ورزشکار آمریکایی قبل از بازیهای المپیک ریو کوکائین مصرف کردند.

هکرها با بدست آوردن مکاتبات رد وبدل شده بین نمایندگان آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا به این موضوع دست یافتن.

در این مکاتبات آمده که حداقل دو ورزشکار المپییکی آمریکا قبل از شروع مسابقات، به منظور کاهش وزن، مواد مخدر استعمال کرده اند و حتی مربی آنان نیز از این موضوع مطلع بوده است.

علاوه براین، این اسناد نشان می دهد که ورزشکاران آمریکایی از پارامترهای خونی استفاده کرده اند.

در مکاتباتی که هکرها به آن دست پیدا کردند، همچنین اطلاعات شخصی کریگ رایدی، رئیس سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ از جمله شماره تلفن همراه وی قرار دارد.

در ماه سپتامبر این گروه هکر، سیستم کامپیوتری سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ را هک کرده و اقدام به انتشار مدارک و اسناد آن نمود، که طبق آن برخی از ورزشکاران آمریکا با اجازه این سازمان اقدام به دوپینگ کردند. که در بین آنان نام سرنا ویلیامز، تنیسور و سیمون بایلز ژیمناستیک کار به چشم می خورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала