سوئدی ها سرویسی طراحی کردند که به کمک آن می توان وجود خود را در اینترنت به کلی محو کرد

© Flickr / Mattia MerloErased
Erased - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو برنامه نویس سوئدی به نام های "لینوس یونیبوک" و "ویلی دالبی" سرویسی به نام "Deseat.Me" راه اندازی کرده اند که برای کسانی مناسب است که از شبکه های اجتماعی خسته شده اند.

به نوشته نکست وب، این سایت به کاربران "Gmail"  کمک می کند تا حساب های کاربری خود را که با این ایمیل در سایت های دیگر ثبت شده اند را حذف کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران باید ابتدا از طریق حساب Google خود وارد پرتال Deseat.Me شوند. پس از آن پرتال به طور خودکار تمام حساب های کاربری یا همان اکانت شخص را به صورت اتوماتیک در تمام سایت هایی که با این ایمیل ثبت شده است را شناسایی می کند. پس از آن، سایت به کاربر لیستی از سایت هایی که در آن ثبت کرده است را نشان می دهد. کاربر می تواند سایت و پرتالی را که می خواهد از آن حذف شود را علامت بزند.

در ادامه، برنامه شما را به یک صفحه راهنمایی می کند که در آن می توانید حساب کاربری خود را از شبکه های اجتماعی و سرویس آنلاین غیر فعال کنید. برنامه نویسان این پروژه پیش بینی می کنند که سیستمی طراحی شده توسط آنها از محبوبیت خاصی برخوردار شود، چراکه روز به روز بر تعداد افرادی که می خواهند از دنیای مجازی فرار کنند، بیشتر و بیشتر می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала