بارش سنگین برف در مازندران/ تردد بی مورد انجام نشود

© Sputnik / Alexey MalgavkoВ Омске выпал первый снег
В Омске выпал первый снег - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به افزایش بارش برف در استان، گفت: برف ارتباط ۵۰۰ روستای مازندران را قطع کرد.

 

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از تسنیم- عباس علی نجفی اظهار داشت: برف ارتباط 500 روستا از سه هزار روستای این استان را قطع کرد.

وی با بیان اینکه میزان بارش برف و برودت هوا در استان طی سالهای اخیر بی سابقه بوده است، افزود: خوشبختانه حوادث غیرطبیعی حادی در جاده‌های استان صورت نگرفته است.

نجفی با اشاره به اینکه محورهای هراز، سوادکوه و کندوان باز است، تصریح کرد: تلاش می‌شود برفروبی محورها ادامه تا راهها مسدود نشود.

وی افزود: به دلیل شدن بارش‌ها در محورهای اصلی، راهداری اولویت کاری را هداران با بازگشایی راههای اصلی و روستاهای پرجمعیت تعیین کرد.

معاون راهداری مازندران با اشاره به لغزنده بودن تمامی جاده‌های استان، گفت: تردد در محورهای شریانی و برفی مازندران صرفا با زنجیر چرخ انجام شود.

وی با تاکید بر کاهش سفرهای غیرضرور به مناطق مختلف استان، افزود: محورهای کوهستانی مازندران بسیار خطرناک بوده و نباید تردد بی مورد در این محورها انجام شود.

نجفی گفت: تمام امکانات و تجهیزات برفروب و نمک پاش در مسیر گردنه‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر و گلوگاه تردد دارند تا از لغزندگی و یخ زدگی جلوگیری شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала