بازداشت عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام در ایران

© Sputnikمسنجر تلگرام
مسنجر تلگرام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فردی که با قرار دادن اطلاعات شخصی شهروندی برروی پیام رسان تلگرام باعث ایجاد مزاحمت وی توسط دیگران شده بود، در استان قزوین ایران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ فخرالدین توکلی رئیس پلیس فتا استان قزوین اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با قرار دادن اطلاعات شخصی و شماره تلفن وی درشبکه اجتماعی تلگرام بستر مزاحمت را برای وی فراهم کرده بود، رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های فنی و انجام یکسری تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و پس از انجام هماهنگی های قضایی متهم را دستگیر و به مقر پلیس فتا استان انتقال دادند.
سرهنگ توکلی افزود: متهم در بازجویی های اولیه منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای شد ولی با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف ندید و به بزه انتصابی اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتا استان قزوین با اشاره به اینکه متهم در ادامه تحقیقات انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه لج و لجبازی با شاکی و تسویه حساب شخصی عنوان کرد، عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
یادآور می شود فتا نام مخفف پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات یا پلیس سایبری ایران است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала