کیسینجر: چون بر اساس استراتژی خود رئیس جمهور آمریکا شده

© Sputnik / Alexei DruzhininБывший госсекретарь США Генри Киссинджер на встрече в Доме правительства РФ
Бывший госсекретарь США Генри Киссинджер на встрече в Доме правительства РФ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر خارجه اسبق آمریکا، رئیس جمهور جدید این کشور را از آنجا که به هیچ گروه و یا حزبی وابسته نیست منحصر به فردترین رئیس جمهور آمریکا دانست.

به گزارش اسپوتتنیک به نقل از جام جم آنلاین، «هنری کیسینجر» در گفتگو با برنامه جی پی اس فرید زکریا در شبکه سی ان ان گفت: دونالد ترامپ به هیچ گروهی وابسته نیست چون بر اساس استراتژی خود رئیس جمهور آمریکا شده است.

کیسینجر که پنجشنبه گذشته در نیویورک با ترامپ دیدار و با وی درباره سیاست خارجی صحبت کرده در ادامه افزود: اگر ترامپ علاقه ای به تمامی شعارهای انتخاباتی خود ندارد نباید برای نگاه داشتن آنها به وی فشار آورد. نباید او را وادار به اتخاذ موضعی کرد که در دوران انتخابات داشته و اکنون دیگر علاقه ای به آن ندارد.

کیسینجر در ادامه گفت: فکر می کنم باید به ترامپ این فرصت را بدهیم تا موارد مثبتی را که ممکن است در ذهن داشته باشد پیگیری کند. ما سابقه طولانی‌ای در انتقاد از دولت ها داریم و ممکن است این اتفاق دوباره رخ دهد اما نه به این شکل.

به نوشته هیل، کیسینجر در ماه می نیز دیداری محرمانه با ترامپ برگزار کرده و با وی درباره مسائل مربوط به سیاست خارجی صحبت کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала