ایجاد زیر ساخت های جدید روسیه در پایگاه هوایی حمیمیم سوریه

© Sputnik / Maxim Blinovایجاد زیر ساخت های جدید روسیه در پایگاه هوایی حمیمیم سوریه
ایجاد زیر ساخت های جدید روسیه در پایگاه هوایی حمیمیم سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در پایگاه نظامی ناوگان هوایی روسیه در حمیمیم، زیرساخت های جدیدی در ارتباط با تحویل آن به روسیه برای استفاده نامحدود ایجاد می شود.

به گزارش اسپوتنیک ، ویکتور اوزروف ، رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای فدرال به ریا نوواستی گفت: سخن در خصوص به روز رسانی باند فرود و پرواز و تجهیزات فرودگاهی و همچنین تکمیل فن آوری رادیویی و شروع موقعیتی نیروها و سیستم دفاع ضد هوایی است.
این سناتور افزود که ممکن است دو و نیم یا سه سال طول بکشد و بیان داشت: « ما با جدیت و برای مدت زمان طولانی به سوریه آمده ایم. بنابراین اجرای زیر ساخت ها هم در خود پایگاه هوایی و هم در منطقه استقرار آن ، برنامه ایست که باید آنرا در چشم انداز قابل پیش بینی حل کنیم.» به گفته ی اوزروف، به احتمال زیاد در حمیمیم حداقل دو باند فرود ایجاد می شود، از آنجا که به خاطر پرواز با شدت بالا ، باند فرود کنونی بسیار سریع فرسوده می شود و ممکن است مسئله ی تعمیر آن مطرح گردد.
وی بیان داشت: « اما به روز رسانی نه تنها به باندهای فرود و پرواز و تجهیزات فرودگاهی مربوط بوده بلکه به تکمیل فن آوری رادیویی و ابزارهای سیستم دفاع ضد هوایی ، بهبود مناطق مسکونی و فنی ، تاسیسات تامین آب و فاضلاب، توسعه مناطق ممنوعه و تجهیزات مهندسی متعلق به محدوده ی فرودگاه مرتبط است.»

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала