پنتاگون به اشتباه نامه خبرگزاری روسیه را مورد انتقاد قرار داد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Control room of the Russia Today English-language newsroom
Control room of the Russia Today English-language newsroom - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، تهیه کننده خبرگزاری ویدئویی "Ruptly" وابسته به "RT" هنگامی که نامه ی درخواست برای اجازه فیلم برداری از رویداد آشکار تخلیه تسلیحات نظامی آمریکا در آلمان را به پنتاگون ارسال کرد، با واکنش احساسی و حاوی انتقاد آنها روبرو شد.

خبرگزاری روسی "RT" روز جمعه 18 نوامبر با اعلام این خبر در سایت خود نوشت که احتمالا شخص پاسخ دهنده ی نامه، به اشتباه نامه را ارسال کرده است.
گزارشگران ویدئویی خبرگزاری "Ruptly" قصد داشتند در پروسه تخلیه کانتینرهای سلاح ایالات متحده در آلمان حضور داشته باشند. این محموله سلاح در چارچوب استقرار نیروهای تکمیلی برای ناتو در اروپا ارسال شده است.
در ابتدا در نامه ارسالی "Ruptly" یک پاسخ مودبانه مبنی بر این که برای سازماندهی این کار می بایستی از مسئول بخش روابط عمومی، سرهنگ دوم "دونالد پیترز" درخواست کنید، دریافت شد. سپس در پاسخ نامه ارسالی خبرنگاران از خود شخص پیترز پاسخی با مضمون زیر آمد:
"به هیچ وجه از این ایده حمایت نمی کنیم. در رابطه با امنیت نیز باید بگویم که مسئول اطلاعات شناسایی نظامی، کله ی من را خواهد کند و حقم خواهد بود. "Ruptly" یک ترویجگر و پروپاگاندای روسی است."
خبرگزاری "RT" بر این باور است که این پاسخ برای صحبت خودمانی داخل سیستم نوشته شده بود و احتمالا توسط یکی از کارمندان پنتاگون به اشتباه به صورت "send to all" ارسال شده است که در نهایت بدین صورت به دست کارمندان "Ruptly" رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала