تقاضای ترامپ از راست گرایان اسرائیل

© AFP 2023 / Saul Loebتقاضای ترامپ از راست گرایان اسرائیل
تقاضای ترامپ از راست گرایان اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا : وزیر جنگ اسرائیل اعلام کرد، تیم رئیس جمهور منتخب آمریکا از حزب راست افراطی اسرائیل خواست تا از ابراز شادی خود در خصوص پیروزی ترامپ خویشتنداری کنند.

از زمان پیروزی ترامپ ، جناح راست‌گرای افراطی اسرائیل به سبب وعده‌های انتخاباتی ترامپ در جریان کمپین خود در شادی و مستی به سر می‌برد برای آنکه وی در جریان کمپین انتخاباتی خود از حمایت اسرائیل و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت آن و انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس خبر داده بود و حزب راست‌گرای اسرائیلی معتقد است که شانسی برای تسریع روند شهرک سازی‌ها در کرانه باختری و قدس شرقی اشغالی به شمار می‌رود و موجب نابودی تفکر تشکیل کشور مستقل فلسطینی می‌شود.

لیبرمن در اظهارات خود گفته است که «اسرائیل نامه‌هایی را از تیم ترامپ دریافت کرده است مبنی بر اینکه از شور و شعف بعد از انتخابات خودداری کنند و خویشتنداری بیشتری را در این خصوص نشان دهند.

وی همچنین گفت: امیدوارم که به اندازه کافی راجع به این مساله احساس مسئولیت داشته باشیم و از ابراز شادی و خودداری کنیم.

لیبرمن تاکید کرد: واکنش حزب راست‌گرای اسرائیل به پیروزی ترامپ بدون شک آزار دهنده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستیابی به توافقی میان رژیم صهیونیستی و دولت ترامپ مبنی بر توقف شهرک سازی در مناطق شهرک نشین دورافتاده در کرانه باختری و در مقابل تسریع روند شهرک سازی در دیگر شهرک‌های صهیونیست نشین بزرگ در اراضی اشغالی فلسطینی را خواستار شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала