گزارش و تحلیل

قطار مسکو - تهران

© Sputnik / al-Sha'lan Marinaقطار لوکس » عقاب طلایی» مسکو - تهران
قطار لوکس » عقاب طلایی»  مسکو - تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قطار مسکو – تهران مسافری از روسیه ندارد.

  به گزارش « اسپوتنیک»، قطار  گردشگری «عقاب طلایی»- Golden Eagle-  11 ماه نوامبر  از ایستگاه راه آهن  « قازان» مسکو سفر دو هفته ای  خود در مسیر  راه ابریشم  را آغاز کرد.  مسافران  این قطار  از قزاقستان  و  ترکمنستان  و ایران دیدن خواهند کرد.

 مارینا لینکه  مدیر اجرایی Golden Eagle Luxury Trains Limited در مصاحبه با  « اسپوتنیک»  متذکر شد که در تمام شهرهایی  که «  عقاب طلایی»   توقف کند، برای  مسافران برنامه های جالبی  تهیه دیده شده است.  مسافران این قطار در  بایکانور قزاقستان،  پرتاب موشک  از پایگاه فضایی بایکانور را تماشا خواهند کرد.

 خانم لینکه در باره گردشگران گفت که اکثر مسافران این قطار  از گروه سنی « +60»  هستند که مایلند از جاهایی جدید و جالب دیدن کنند.

—  مشتریان ما افراد مسنی هستند  و سن آنها بالای 63 سال است.  آنها اشخاصی هستند که وقت و پول کافی برای چنین مسافرتی دارند. آنها مشتریانی  هستند  که می خواهند به جاهایی دورتر از  محل زندگی خود سفر کنند  و جاهایی که گردشگران  سنتی کمتر به آنجا مسافرت می کنند.  در عین حال،  مسافران این قطار افرادی هستند  که در عمر خود زیاد مسافرت کرده اند  و تقریبا  به همه جا سفر کردند. از اینرو آنها میخواهند به جایی  غیر عادی و جالب سفر کنند.  آنها  نمی خواهند از هواپیما پیاده شوند و جاهای مشخصی از آن شهر و کشور را ببینند  و به کشور خود برگردند.  آنها میخواهند  از سراسر کشور عبور کنند و مناظر طبیعی را ببینند  و با طرز زندگی مردم آن کشور آشنا بشوند.  زیرا هیچ کس  خوشش نمی آید: « چمدان  ببندد ، چمدان باز کند  و آن را   بدنبال خود بکشد!».  اما قطار ما مثل یک کشتی گردشگری است  که فرق آن فقط این است که روی ریل حرکت می کند.   متأسفانه  گردشگری از روسیه در بین مسافران ما نیست.  مسافران قطار « عقاب طلایی» عمدتا از  بریتانیا، آمریکا،  استرالیا، آفریقای جنوبی ، فرانسه  و تایوان و چین و هنگ کنگ هستند.  رویهمرفته 50 نفر.  20 نفر در مسکو  سوار قطار می شوند و  30 نفر دیگر  در تاشکند به آنها خواهند پیوست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала