اخلاف پادشاهان نفرین شده

© Fotobank.ru/Getty Images / Chip Somodevillaهیلاری کلینتون
هیلاری کلینتون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کلینتون و اولاند از اخلاف پادشاهان نفرین شده هستند.

در فرانسه  « لغتنامه  سیاستمداران» به قلم ژان —لویی بوکارنو منتشر شد.   مضمون این کتاب به دلیل حقایق  در باره اجداد  بسیاری از  شخصیت های مشهور خوانندگان را شوکه کرد.

 ژان لویی بوکارنو در باره کتاب خود در مصاحبه با رادیو « اسپوتنیک» تعریف کرده گفت:من سه سرگرمی دارم ، ادبیات، سیاست و علم انساب (نسب شناسی). من این سه سرگرمی را در یک کتاب بهم پیوند دادم «  لغتنامه سیاستمداران» که به تازگی منتشر شد.  در این کتاب برخورد من نسبت به سیاستمداران خود ویژه است. یعنی من ابتدا به اصل و نسب آنها توجه می کنم ، اینکه از نظر جغرافیای به کجا تعلق دارند، خانواده و  اطرافیان  آنها، خویشاوندان و اجداد  و راه زندگی آنها چگونه بوده است.  در خبرنگاری سیاسی  به راهی که شخصیت سیاسی طی کرده است توجه می شود  و اینکه او چه نوع شخصیتی است  و غیره و غیره. چنین برخورد همه جانبه ای به ما کمک می کند تا  آنها را به عنوان  یک انسان، بهتر بشناسیم.  من خیلی چیز ها کشف کردم: ارتباط خویشاوندی  و ریشه های خاندانی را کشف کردم  که هیچ کس از آنها خبر نداشت».

یکی از  بخش های  اثر  کارشناس فرانسوی  در رشته « نسب شناسی» مطالعه زنجیره  اجداد دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا بود.  و اگر در خاندان دونالد ترامپ هیچگونه  حقایق  جالب و تعجب آور کشف نشد،  در رابطه با  هیلاری کلینتون  وضع کاملا  طور دیگری بود.

— به درخواست انتشاراتی من  دهها  سیاستمدار خارجی را نیز به این « لغتنامه سیاسی» اضافه کردم- هیلاری کلینتون، دونالد ترامپ  و دیگران.  در خصوص هیلاری کلینتون می توانم بگویم که اجداد او در سراسر جهان ساکن بودند،  در انگستان و « کِوِکب».  وقتی اجداد شخصی از « کوکِب« باشد یعنی در فرانسه هم  اشخاصی  از این خاندان زندگی می کردند.  معلوم شد  اجداد هیلاری کلینتون در  15 بخش  فرانسه وجود داشتند:  کالوادوس،  شارانته، «کورزه»، « کت دآر» و لوآر آتلانتیک، موربیان  و موزِبه و غیره.  عمیق تر  که به گشت و گذار پرداختم، متوجه شدم لودویک دهم اسوارلیو « یکی از پادشاهان نفرین شده»  فرانسه یکی از شاخه های درخت خاندان هیلاری کلینتون در چند  قرن گذشته  در بین اجدادش بود (  مثل همه ما که  هر کدام صدها هزار جد داریم). هیلاری کلینتون یکی از اخلاف او در  22-مین نسل است.  آنچه باعث تعجب زیاد شد این بود که لودویک دهم  برادری داشت  به نام فیلیپ  5  که او نیز یکی از « پادشاهان نفرین شده»  بود  و فرانسوا اولاند  یکی از اخلاف اوست».

کارشناس فرانسوی  متذکر شد که خویشاوندی این دو سیاستمدار   در اعماق سده هاست.  اما این واقعیت که هر دوی آنها اخلاف « پادشاهان نفرین شده» هستند  جای تردید نیست

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала