سردار حسن کرمی: تامین نظم و امنیت زائران اربعین اولویت نخست است

© AFP 2023 / Ahmad Al-Rubayeآماده باش کامل نیروهای انتظامی عراق برای مقابله با هواداران مقتدی صدر
آماده باش کامل نیروهای انتظامی عراق برای مقابله با هواداران مقتدی صدر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: تامین امنیت و نظم به ویژه در مسیر تردد کاروان های زیارتی و زائران به سمت عراق و عتبات عالیات در شهر مهران اولویت نخست ستاد قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر-  سردار حسن کرمی گفت: تامین نظم و امنیت زائران شرکت کننده در مراسم عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان یکی از مهم ترین و حساس ترین برنامه های دستگاه های نظامی و نهادهای خدمات رسان است که در این زمینه قرارگاه ظفر به عنوان قرارگاه مردم یاری سیل خدمات رسانی همه ارگان ها را در مسیر معین هدایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تامین امنیت و نظم به ویژه در مسیر تردد کاروان های زیارتی و زائران به سمت عراق و عتبات عالیات در شهر مهران اولویت نخست ستاد قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا است.

سردار کرمی بر ضرورت هماهنگی، همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها ذی ربط در خدمت رسانی هرچه بهتر به کاروان ها و زائران حضرت سید الشهدا(ع) تاکید کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه هر ساله و در آستانه اربعین حسینی شمار زیادی از عاشقان و رهروان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اقصی نقاط جهان و کشور ایران در این حماسه عظیم دینی و سیاسی شرکت می کنند، گفت: دستگاه های خدمات رسان با همدلی، انسجام همیشگی و تلاش های شبانه روزی سعی خواهند کرد تا هیچ گونه مشکلی در امر تردد و نظم و امنیت این کنگره عظیم به وجود نیاید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала