پرواز جنگنده ها از عرشه ناو هواپیمابر ادمیرال کوزنتسوف در آسمان سوریه

© Sputnik / Dover MarinaСамолеты Су-33 на борту тяжeлого авианесущего крейсера "Адмирал Флота Советского Союза Кузнецов" во время прохода авианосной группы Северного флота России через пролив Ла-Манш
Самолеты Су-33 на борту тяжeлого авианесущего крейсера Адмирал Флота Советского Союза Кузнецов во время прохода авианосной группы Северного флота России через пролив Ла-Манш - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در روزهای اخیر شاهد گشت جنگنده های روسی برفراز آسمان سوریه و پروازهای مداوم آنها از عرشه ناو هواپیمابر ادمیرال کوزنتسوف بوده ایم.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری اینترفاکس به نقل منابع دیپلماتیک نظامی روسیه با عنوان این خبر می نویسد که تیم عرشه پرواز نیروی دریایی روسیه آماده است تا در هرلحظه از زمان، حملات هوایی به سمت تروریست ها را آغاز کند.
یکی از مسئولان ارتش به اینترفاکس اعلام کرد که جنگنده های چند منظوره "میگ-29" و "سوخو-33" روسیه به منظور مطالعه بستر تئاتر نظامی جبهه جنگ و سنجش عملیاتی مواضع، به صورت مداوم از عرشه ناو هواپیمابر ادمیرال کوزنتسوف به پرواز در می آیند.
وی افزود:
"از دیگر اعضای این تیم نظامی می توان به رزمناو "پتر کبیر" و ناوچه "ادمیرال گریگورویچ" اشاره نمود که برای آغاز عملیات نظامی علیه تروریست ها آماده هستند. این تیم در هر لحظه از شبانه روز آماده انجام عملیات نظامی است."
از این گذشته، کشتی های شناسایی روسیه در کرانه سواحل سوریه فعالانه در حال انجام عملیات جاسوسی در مناطق ساحلی و اعماق سرزمین های اشغالی توسط تروریست ها هستند. بدین ترتیب مواضع جدیدی از تروریست ها برای هدف گیری نیروی دریایی روسیه با موشک های کروز پدیدار خواهد آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала