سازمان های اطلاعاتی آمریکا از در میان نهادن رازهای دولتی با ترامپ ترس دارند

© REUTERS / Larry DowningCIA Headquarters
CIA Headquarters - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای جاسوسی ایالات متحده به شدت نگران کار با رئيس جمهور منتخب آمریکا "دونالد ترامپ" هستند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست با استناد بر داده های دریافتی از منابع شناسایی می نویسد که کارمندان سازمان سیا و آژانس امنیت ملی آمریکا از ترس به قدرت رسیدن "ترامپ"، از "هیلاری کلینتون" حمایت کردند. چرا که ترامپ بارها و بارها نقش سازمان های اطلاعاتی، جاسوسی و شناسایی آمریکا در بحران سوریه و همچنین در ارتباط با روسیه را مورد انتقاد قرار داده بود.
مایکل هایدن، رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا در این رابطه به روزنامه واشنگتن پست می گوید:

پیروزی ترامپ با عث تغییر نظم جهان میگردد - اسپوتنیک ایران
پیروزی ترامپ باعث تغییر نظم جهان میگردد
"این مسئله ترس از ناشناخته ها است، ما نمی دانیم که ترامپ قصد انجام چه کارهایی را دارد. او چگونه در چهار سال آینده و یا حتی در ماه های آینده می خواهد رفتار کند؟ البته این مسئله را هم رد نمی کنم که بسیاری از کسانی که آماده به همکاری با "هیلاری" بودند، پس از روی کار آمدن ترامپ استعفا خواهند داد."
به گفته رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا و رئیس پیشین سازمان سیا "مایکل هایدن، "این مسئله قابل درک و توضیح است. من نمی توانم رئیس جمهور منتخب دیگری را یاد بیاورم که تا این حد نسبت به اطلاعات جاسوسی دریافتی در طول مبارزات انتخاباتی خود با بی توجه و بی تفاوتی به اهمیت آنها رفتار کرده باشد."
وی افزود که به نظر می رسد نگرش او نسبت به کیفیت و اطمینان از داده های دریافتی در آینده نیز تغییری نخواهد کرد.
به گفته هایدن، این ترس وجود دارد که "ترامپ" اجازه استفاده از موضوع شکنجه را بدهد و با روی کار آمدن او آدم ربایی هایی افراد مشکوک در خارج آغازشده و زندان های محرمانه سیا در خارج از مرزهای ایالات متحده دوباره شروع به فعالیت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала