مل گیبسون به ایران می آید

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova  /  مراجعه به بانک تصاویر 69-й Каннский фестиваль. День десятый
69-й Каннский фестиваль. День десятый - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک از خبرگزاری مهر ، سازمان اوج با مل گیبسون برای بازی در فیلم سینمایی «آخرین پرواز کرکس» در حال رایزنی است.

تقریبا از ۲ سال پیش سازمان اوج در سکوت خبری با مل گیبسون کارگردان و بازیگر هالیوودی برای حضور در فیلم سینمایی «آخرین پرواز کرکس» با موضوع عبدالمالک ریگی از تروریست های منطقه شرق ایران که به مبارزه مسلحانه علیه جمهوری اسلامی می پرداخت، مشغول رایزنی بود تا اینکه در هفته‌های گذشته خبرهایی در یکی از رسانه‌های ایرانی منتشر شد مبنی بر اینکه گیبسون برای بازی در یک فیلم سینمایی مهمان سازمان رسانه‌ای هنری اوج در ایران است.
روابط عمومی سازمان اوج بلافاصله حضور مل گیبسون در ایران را تکذیب کرد و حال اطلاعات خبرنگار مهر حاکی از این امر است که سازمان اوج فیلمنامه "آخرین پرواز کرکس" را با محوریت عبدالمالک ریگی که حسین بهزاد آن را نوشته، برای مل گیبسون فرستاده تا آن را مطالعه کند و در نظر داشته است که او نقش یک ژنرال آمریکایی را در این اثر ایفا کند.
به نظر می رسد این پروژه به دلیل هزینه های بالایی که دارد فعلا مسکوت مانده است و در صورت آماده شدن شرایط می توان اخبار جدیدی از آن شنید، اما مل گیبسون حضور در این اثر در نقش یک ژنرال آمریکایی را به صورت تلویحی پذیرفته هرچند مذاکرات نهایی در این خصوص صورت نگرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала