پرس و جوی توهین آمیز مامورین اف بی آی از مسلمانان آمریکایی با ریشه افغانی و پاکستانی

© AP Photo / Jose Luis Maganaپرس و جوی توهین آمیز مامورین اف بی آی از مسلمانان آمریکایی با ریشه افغانی و پاکستانی
پرس و جوی توهین آمیز مامورین اف بی آی از مسلمانان آمریکایی با ریشه افغانی و پاکستانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اف بی آی ، آخر هفته گذشته به خانه های مسلمانان حداقل هشت ایالت رفته و پرسش و پاسخی در ارتباط با انفجارهای احتمالی پیش از انتخابات انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست با استناد به سازمان مدافع حقوق بشر بخش ارتباطات آمریکا- اسلام این خبر را منتشر کرد.
بر اساس اطلاعات این شورا ، کارکنان اف بی آی از مسلمانان آمریکایی هشت سوال پرسیدند. آنها در خصوص سازمان های تروریستی و رهبرانشان و اینکه آیا آنها اطلاعاتی در باره آمادگی برای عملیات تروریستی دارند یا خیر پرسیده اند.
مدافع حقوق بشر حسن شیبلی این عمل اف بی آی را توهین آمیز و نادرست خواند. او به روزنامه گفت: عمل اف بی آی برای بازرسی از رهبران جوامع مسلمان آمریکا پیش از انتخابات کاملا روش نامعقول بوده و قانون اساسی را نقض می کند. این یک عمل مسخره و توهین آمیز است.
نماینده سازمان مدافع حقوق بشر بخش ارتباطات آمریکا- اسلام خاطر نشان کرد: وقتی ماموران اف بی آی در خانه ی شما را می زنند، مردم می ترسند. خیلی ها استرس می گیرند.
بر اساس اطلاعات شیبلی ، ماموران تنها به خانه های مسلمانانی که ریشه افغانی و یا پاکستانی دارند ، رفتند. این مدافع حقوق بشر تاکید می کند که وی با مامور اف بی آی صحبت کرده و مامور به او گفته است که سوالات را مستقیما از ریاست سازمان دریافت کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала