اکثر مردم آمریکا معتقدند که کلینتون قانون شکنی کرده

© AFP 2023 / Rick Wilkingاکثر مردم آمریکا معتقدند که کلینتون قانون شکنی کرده
اکثر مردم آمریکا معتقدند که کلینتون قانون شکنی کرده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، در مقایسه حزب دموکرات و جمهوری خواه، دونالد ترامپ را تقریبا نیمی از شهروندان آمریکا به قانون شکنی متهم می کنند،.

اکثر رای دهندگان اعتقاد دارند که هیلاری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات، در گذشته اقداماتی خلاف قانون انجام داده. این موضوع را نظر سنجی عمومی روز شنبه که توسط موسسه تحقیقات Marist Institute for Public Opinion که برای دومین بار در آمریکا به در خواست گروه چاپ ونشر "مکلاتچی" که ۲۹ مجله و روزنامه مختلف در ۱۴ ایالت آمریکا چاپ می کند، نشان میدهد.

با توجه به نتایج تحقیقات جامعه شناسان، ۸۳ درصد مردم آمریکا که به احتمال فراوان در انتخابات روز ۸ نوامبر شرکت می کنند، معتقد هستند که کاندیدای بالاترین مقام اجرایی کشور از حزب دموکرات، درست عمل نکرده است و در همین حین ۵۱ درصد آمریکایی ها معتقد هستند که او قانون شکنی کرده. جالب توجه است که تقریبا نیمی از شهروندان آمریکا معتقدند دونالد ترامپ کاندیدای حزب دموکرات قانون شکنی کرده، و در مقایسه با کلینتون ۲۶درصد می باشد.

این نظرسنجی همچنین نشان میدهد که نگرش مردم آمریکا نسبت به هر دو کاندیدا بیشتر منفی بوده و بر افرادی که نگرش مثبتی دارد غالب میشوند.
درباره کلینتون ۴۰ درصد نظر مثبت و ۵۷ درصد نظر منفی وجود دارد و در مورد ترامپ ۳۶ درصد در برابر ۶۱ درصد.
در نهایت کلینتون و ترامپ به پایان این ماراتن نزدیک می شوند و برای کلینتون ۴۴ درصد و برای ترامپ ۴۳ درصد حاضر به دادن رای می باشند. "گری جانسون" کاندیدای لیبرال را ۶ درصد و" جیل استاین" را تنها ۲ درصد از مردم آمریکا حمایت می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала