علاقه مردمان دنیا برای انتخاب اسامی عجیب بر روی فرزندان

© Sputnik / Ramil SitdikovРебенок в магазине олимпийских сувениров в Рио-де-Жанейро
Ребенок в магазине олимпийских сувениров в Рио-де-Жанейро - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته کارشناسان، اگر فرآیند نامگذاری مردم دنیا بر روی کودکان به همین صورت عجیب پیش برود باید در آینده نگران این موضوع بود.

اسپوتنیک با اعلام این خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم می نویسد که روزنامه "میرور" چاپ بریتانیا، فهرستی از نام های عجیبی منتشر کرده است که گفته شده والدین در نقاط مختلف جهان سعی بر انتخاب آنها برای فرزندان خود داشته اند.
این روزنامه اشاره می کند که اوایل امسال دادگاه ولز اعلام کرده است که مادری قصد انتخاب نام "سیانید" را برای نوزاد خود داشته است که جلوی وی گرفته شده است. اسید سیانید یا همان سیانور هیدروکربن ازت داری است که برای سلامتی انسان بسیار مضر است.
طبق این فهرست بسیاری از مردم مالزی علاقه به انتخاب نام های مجنون، گوژپشت و مار دارند که با مخالفت دولت روبرو شد. طبق قانون این کشور والدین حق انتخاب اسامی میوه‌ها، سبزیجات، حیوانات و رنگ‌ها را برای نوزادان خود ندارند.
جالب است بدانید که بر اساس این فهرست مردم کشور چین علاقه زیادی دارند که نام کودک خود را "@" بگذارند که با مخالفت دولت چین روبرو شده است. سعی مردم مکزیک برای انتخاب نام "فیس بوک" نیز از دیگر اتفاقات عجیب جهت انتخاب نام می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала