افزایش میزان تردد قطارهای حومه شهری در ایران

© AFP 2023 / ATTA KENAREIranians waiting on the platform at Tehran's train station in the Iranian capital. Iran confirmed the renovation of three train stations, including the station in Tehran
Iranians waiting on the platform at Tehran's train station in the Iranian capital. Iran confirmed the renovation of three train stations, including the station in Tehran - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته معاون مسافری راه آهن ایران شاهد افزایش سیر قطارهای حومه‌ای در شهرهای بزرگ خواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، سید حسن موسوی معاون مسافری راه آهن گفت که یکی از سیاست های راه‌آهن، افزایش تردد قطارهای حومه‌ای است و برای رسیدن به این هدف به دنبال افزایش تقاضای سفر ریلی در شهرهای بزرگ مثل تهران، تبریز، شیراز و اصفهان هستیم.
وی با بیان اینکه در مسیرهای تهران — اسلامشهر — رباط کریم- پرند، تهران — قرچک- ورامین- پیشوا و تهران — قدس- کرج- هشتگرد با افزایش میزان تردد قطارهای حومه‌ای به میزان دو برابر روبرو هستیم تاکید کرد که طبق برنامه‌ریزی های انجام شده در صدد کاهش زمان اعزام قطارها به 20 دقیقه در مناسبت های خاص هستیم. وی تصریح کرد که همچنین در زمان غیر پیک برنامه ریزی کردیم که این عدد به یک ساعت برسد.
موسوی با اشاره به برنامه های آتی راه آهن گفت که از دیگر برنامه‌هایی که قرار است محقق شود این است که مسافران بتوانند ساعت دقیق حرکت قطارهای حومه‌ای را در سایت راه‌آهن مشاهده کنند.
سید حسن موسوی در رابطه با قیمت بلیط قطارها اظهار کرد که هنوز هیچ کدام از شرکت‌ها درخواست افزایش قیمت‌ها ندادند بنابراین تا اطلاع ثانوی قیمت بلیط قطار تغییری نخواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала