اولین حمل بار در مسیر ترانزیت " شمال- جنوب" از طریق ایران

© Fotolia / Marco2811اولین حمل بار در مسیر ترانزیت " شمال- جنوب" از طریق ایران
اولین حمل بار در مسیر ترانزیت  شمال- جنوب از طریق ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الکسی تسیدنوف، معاون وزیر حمل و نقل روسیه اعلام کرد که فعلا در لزوم تدوین مجدد اسناد در مسیر حمل و نقل ضعف وجود دارد. "

اولین حمل بار در مسیر ترانزیت " شمال- جنوب" از طریق ایران اجرا شد و آنرا می توان موفقیت آمیز خواند. به گزارش اسپوتنیک ، الکسی تسیدنوف، معاون وزیر حمل و نقل روسیه که سرپرستی هیات روسی را در اجلاس کارگروه ایران — روسیه برای همکاری در زمینه حمل و نقل عهده دار است به خبرگزاری تاس در اینباره اطلاع داد.
معاون وزیر افزود: " در واقع حمل بار در کانتینر در کریدور " شمال- جنوب" از هند به روسیه و ترانزیت از ایران انجام شده است. این اولین ارسال بود. به گفته ی تسیدنوف ، حمل بار از پارامترهای برنامه ریزی شده تخطی نکرده است. امیدواریم که پیشرفت بیشتری در این مسیر حاصل گردد."
تسیدنوف ادامه داد: شرکت ما تمامی نکات این مسیر را بررسی کرده است. بخش های اتومبیلی ، راه آهن و دریایی. کار جستجوی حمل و نقل های سودمند در این مسیر توسط شرکت های حمل و نقل هند و روسیه انجام شده است.
معاون وزیر خاطر نشان کرد: " اکنون ما زمان ارسال را داریم که در ایران هفت شبانه روز طول می کشد. این خیلی سریع نیست ، اما فعلا فقط اولین ارسالات صورت گرفته است. در حال حاضر همه از جمله ایران آماده اند که زمان حمل و نقل را کاهش دهند. "
تسیدنوف بیان داشت: فعلا ضعف مسئله در لزوم تدوین مجدد اسناد در مسیر حمل و نقل است." ما باید برروی تدوین اسناد حمل و نقلی مشترک کار کنیم. در حال حاضر بر اساس بارنامه مشترک راه آهن از جمله با چین و با اروپا کار می کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала