بیش از 20 میلیون نفر در انتخابات زود هنگام آمریکا رای داده اند

© REUTERS / Mike Blakeبیش از 20 میلیون نفر در انتخابات زود هنگام آمریکا رای داده اند
بیش از 20 میلیون نفر در انتخابات زود هنگام آمریکا رای داده اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه نیویورک تایمز اطلاع می دهد که بیش از 20 میلیون رای رهنده ، در انتخابات زود هنگام شرکت کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از این روزنامه: " تقریبا 21 میلیون نفر در کل کشور رای داده اند. در ایالت هایی که به احتمال زیاد نتیجه ی انتخابات را مشخص می کنند از جمله فلوریدا، کلورادو و نوادا تقریبا یک چهارم رای داده اند. "
براساس مدارک نیویورک تایمز اگرچه رای ها تازمان روز انتخابات شمرده نخواهد شد ، دموکرات های ثبت شده در شعبه های رای گیری بیشتر از جمهوری خواهان بوده اند. این تصویر ایالات های مهمی چون کلوریدای شمالی ، کلوریدا و نواداست که روند رای گیری از هفته ی پیش به طور گسترده در آنجا شروع شده است.

چگونگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
چگونگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا
این روزنامه خاطر نشان می کند که حزب دموکرات از لحاظ بسیج همه گانی رای دهندگان متمایز است و به نسبت پول های زیادی را در مقایسه با جمهوری خواهان خرج می کند.
این روزنامه که به طور رسمی در این انتخابات از هیلاری کلینتون حمایت می کند مینویسد: " اما مسئله ی جنجالی اخیر در خصوص ایمیل ها همانند سابق تهدید برانگیز است و ممکن است برخی از رای دهندگان از هیلاری کلینتون روی برگردانند. در این زمان ، وقتی که ترامپ و جمهوری خواهان دیگر ادعای پیروزی ندارند."
ضمنا برخی از رسانه های طرفدار جمهوری خواهان از جمله شبکه فاکس نیوز، به رای دهندگان یادآوری می کند که در زمینه ی درگیری حول کلینتون در هفت ایالت آمریکا رای دهندگان پیش از انتخاباتی حق دارند نظر خود را تاروز انتخابات تغییر داده و به نامزد دیگر رای دهند.
کلا در انتخابات اخیر آمریکا تقریبا 127 میلیون نفر شرکت کرده اند که از بین آنها تقریبا 30 میلیون نفر در انتخابات زود هنگام رای داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала