گزارش و تحلیل

ادعای شهروند ایران: سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد (بخش پنجم)

© Fotolia / Romolo Tavaniادعای شهروند ایران: سلاح اتمی وجود خارجی ندارد
ادعای شهروند ایران: سلاح اتمی وجود خارجی ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه اینترنتی ایرانی "اسرار نامه" مقاله کرامت سلیمی، یکی از خوانندگان خود را منتشر کرده که ادعا می کند سلاح اتمی وجود خارجی ندارد و برهان هایی را برای اثبات برای اثبات ادعای خود مطرح کرده است . اسپوتنیک این مقاله را در چند قسمت به شما تقدیم کرده و منتظر نظرات شما درباره آن خواهد بود.

بخش چهارم 
بخش سوم 
بخش دوم
بخش اول

دلیل دیگری که بهتر بود در مقاله مربوط به دلایل سیاسی می آوردم اما اینجا می اورم این است که در سال 2016 میلادی 27 نفر از دانشمندان هسته ای امریکا در نامه ای به اوباما رییس جمهور امریکا خواستار آن شدند که توافق هسته ای با ایران را امضا کند.

چه عاملی باعث شد که تعدادی دانشمند اتمی چنین درخواستی از دولت امریکا بکنند.این عامل چیزی نیست جز اینکه منافع این به اصطلاح دانشمندان درخطر است. در واقع همه انسانها وقتی منافعشان در خطر قرار بگیرد واکنش نشان میدهند. مثلا" کارگران در تغییرات کارخانه ها و تعدیل نیرو, کشاورزان در کاهش بارندگی و بروز خشکسالی و تجار در رکود بازار و کاهش قدرت خرید مردم.

اصولا" سیاستمداران و دولتمردان به دانشمندان به عنوان ابزاری نگاه میکنند که باید در راستای منافع انها عمل کنند و هیچ نقشی در سیاستها و تصمیم گیریها ندارند.سیاستمداران انقدر مغرور و از خود راضی هستند که به کسی اجازه اظهار نظر نمیدهند و جز نظر و دیدگاه خودشان نظر و دیدگاه هیچ شخص یا گروه دیگری را قبول ندارند و اصلا" دانشمند هسته ای امریکا از کجا میداند ایران کجاست و در صنعت هسته ای چه وضعیتی دارد؟

در هر اداره, سازمان یا شرکتهای صنعتی کارفرمایان و مدیران از اینکه کارکنانشان یکدست و متحد باشند نه تنها خوششان نمی اید بلکه از این موضوع واهمه دارند چون یکدستی نیروها میتواند به روند کار لطمه بزند و با تحت فشار دادن کارفرما تقاضای حقوق بیشتر نمایند. بنا بر این همیشه کلی هزینه میکنند تا بین نیروها تفرقه بیندازند و حتی هنگام استخدام نیروها افرادی را نیز استخدام میکنند تا بتوانند جو خفقان و ترس ایجاد کنند.

این افراد در سازمانی که کار میکنند به گونه ای عمل میکنند که همیشه یک جو بی اعتمادی بین نیروهای ان سازمان حاکم شود و کارفرمایان و مدیران هوای این افراد را دارند و حقوق و مزایای خوبی به انها می دهند و تا زمانی که بتوانند جو خفقان و بی اعتمادی را در سیستم حفظ کنند از حمایت کارفرمایان و مدیران و حقوق و مزایای عالی برخوردارند واگر زمانی نتوانند این فضا را حفظ کنند بی ارزش میشوند ودیگر به انها حقوق و مزایای عالی نمی دهند.

در مورد دانشمندان هسته ای موضوع مشابهی بر قرار است. دولت امریکا افرادی را به عنوان دانشمند اتمی استخدام نموده که کار انها این است که یک ژست عجیب وغریب به خود بگیرند و موضوعاتی از قبیل انرژی هسته ای, کوانتوم و…. را واقعی جلوه دهند و ترس و وحشت از بمب اتم و دیگر موضوعات دروغین را پیوسته در دنیا ایجاد کنند. یکی ابروی پرپشت میگذارد و هنگام مطالعه با دست ابروهایش را بالا می اورد. یکی جلوی تخته سیاه می ایستد و در پشت سرش بر روی تخته سیاه چند عبارت و معادله ریاضی نوشته وبجای نمادهای متداول ریاضی از حروف پیچ و خم دار یونانی استفاده میکند تا موضوع را پیچیده تر و با ابهت تر نشان دهد.دیگری با یک قیافه کج و معوج و با حالت عصبی حود را در حال مطالعه و انجام محاسبات پیچیده نشان میدهد.عده ای هم قیافه متفکرانه ای به خود گرفته اند و خود را مشغول کار با دستگاه های عجیب و غریب نشان میدهند.

این دانشمندان عجیب و غریب از زندگی و امکانات خوبی برخوردار هستند. حال اگر دروغ بودن سلاح هسته ای فاش شود این افراد بی ارزش می شوند و دولت امریکا دیگر به انها بهایی نمیدهد و از زندگی و مزایای عالی محروم می شوند و چون هیچ کاری بلد نیستند باید بروند در مکانهای عمومی مثل بازار و ترمینالها کفش مردم را واکس بزنند تا لقمه نانی گیرشان بیاید.

پس دانشمندان هسته ای امریکا نگران منافع خود و زندگی راحت و مفت خوریشان هستند نه نگران امنیت جهان.

در مورد ازمایشهای کره شمالی نیز رفتار سیاستمداران دو کشور مشکوک و سؤال بر انگیز است.

قبلا" طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت میکردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند ان کشور به یک قدرت اتمی تبدیل میشود اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا" چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمیشناسد. و این نشان دهنده این است که امریکا که خود این قضیه دروغین را بوجود اورد نمیگزارد کره شمالی با ترفند خود امریکاییها از انها اخاذی کند و حتی ممکن است امریکا با دولت کره همدست باشد و بخواهد با این شیوه تلاش دیگری برای ترساندن مردم دنیا انجام دهد.کره شمالی انقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند.

مورد دیگر که جا دارد به ان اشاره شود مؤسسه تحقیقاتی سرن می باشد. در این مرکز تحقیقات فیزیک هسته ای و ذرات بنیادی که مهمترین هدف آن "کشف رازهاى مبداء جهان"تعریف شده است هم اینک بیش از 3000 فیزیکدان و مهندس بعنوان کارکنان مقیم در زمینه های مختلف نظری و آزمایشگاهی مشغول بکار هستند.در سرن همچنین بیش از 6500 دانشمند از 500دانشگاه از 80کشور دنیا بصورت بازدیدهای کوتاه مدت به سرن می آیند.

این مرکز تحقیقاتی در واقع یک سیم پیچ بسیار بزرگ است که طول این سیم پیچ 27 کیلومتر میباشد که به صورت دایره ای ساخته شده است. این سیم پیچ در بستری از هلیوم مایع در دمای 270 درجه سانتی گراد زیر صفر قرار داده شده تا با استفاده از خاصیت ابررسانایی یک میدان مغناطیسی بسیار قوی ایجاد کنند وهیچ خاصیت دیگری ندارد و هدف از ساخت ان این بود که می خواستند در میدان مغناطیس بسیار قوی پروتونها را با هم برخورد دهند تا به قول خودشان علت بوجود امدن جهان و پدیده حیات را کشف کنند. تا به حال هیچ نتیجه ای از ازمایشهایشان نگرفته اند و مهندسین و سایر کارکنان مؤسسه فقط منتظرند تا موقع صبحانه, نهار و شام برسد و غذاها و میوه های متنوعی که مردم عادی در خواب هم نمی بینند را برایشان بیاورند بقیه اوقات را هم به تفریح و علایق شخصی می پردازند. کمی به خودتان زحمت دهید و عکسهایی که در اینترنت مربوط به رستوران مؤسسه سرن است را ببینید.
بعد از اینکه از این سیم پیچ نتیجه ای نگرفتند برای اینکه زیر سؤال نروند پیشنهاد داده اند که سیم پیچی با طول 100 کیلومتر بسازند تا بر طبق نظر پرفسور هیگز پدیده مه بانگ را در ان سیم پیچ ایجاد کنند و ذره هیگز را در انجا به دام اندازند که طبق محاسبات خودشان حدود 30 سال طول می کشد.یعنی 30 سال دیگر به اسم دانشمند و محقق باز هم از این امکانات راحت استفاده کنند وبیشتر ملتها را غارت و چپاول کنند.
با آرزوی آمدن روزی که این شبح دروغین از زندگی بشر خارج شود

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала