دردسر دلقک های ترسناک

© Fotolia / Igor Mojzesدردسر دلقک های ترسناک
دردسر دلقک های ترسناک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات پلیس آلمان و اتریش اعلام کردند در آستانه هالووین بر شمار سوءقصدهای "دلقک‌های ترسناک" در این کشور ها افزوده شده که این پدیده به شدت موجب نگرانی پلیس است.

این سوء قصد هایی هستند که عاملان آنها خود را به شکل دلقک درمی‌آورند.
در برلین دو خلافکار که خود را به شکل دلقک درآورده بودند، تلاش کردند از یک مرد 25 ساله دزدی کنند. به گزارش پلیس، یکی از دلقک‌ها قربانی را از پشت محکم نگه ‌داشته و پول خواسته و دیگری او را با چماق تهدید می کرده است. وقتی مرد 25 ساله موفق شد خود را رها کند، دلقک‌ها پا به فرار گذاشتند. این نخستین حمله‌ ثبت ‌شده‌ "دلقک‌های ترسناک" در پایتخت آلمان است.
در روزهای اخیر در شهر روستوک واقع در شمال آلمان مردی با لباس و ماسک دلقک سعی کرد مردی 22 ساله و زن همراه او را با اسپری رنگی کند و بعلاوه در همین شهر یک دلقک دیگر فریادکشان و با چوب بیسبال به سوی مردی 26 ساله دوید.
پلیس آلمان حملات دلقک‌های ترسناک را جزو ‌جرائم سنگین دسته‌ بندی کرده و در هر دو مورد پرونده‌ "تلاش برای آسیب جسمی" تشکیل داده است.
در شهر آخن دلقکی از میان بوته‌ها بیرون پریده و دوچرخه‌ سواری 21 ساله را ترساند، این دوچرخه ‌سوار زمین خورده و به بیمارستان منتقل شده است.
توماس دمزیر، وزیر کشور آلمان در نشستی با روزنامه نگاران گفت که مقامات کشور قاطعانه با این پدیده خطرناک مبارزه خواهند کرد، و افزود: "هر کسی که با چاقو یا اره موتوری به سمت دیگران حمله و مردم را به وحشت بیاندازد، به اتهام آسیب جسمی تحت تعقیب قضائی قرار خواهد گرفت".
در بریتانیا و سوئد نیز رخدادهای مشابهی ثبت شده است.

پدیده‌ "دلقک‌های ترسناک" ریشه در آمریکا دارد و حالا به سرعت در اروپا گسترش پیدا می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала