انصارالله به اسپوتنیک: ما به سمت مکه موشک شلیک نکرده ایم، عربستان سعودی قصد تحریک جهان اسلام بر علیه ما را دارد

© AFP 2023 / Hassan Ammar ریاض
ریاض - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، علی ال عمران یکی از رهبران انصارالله اعلام کرد عربستان در مورد شلیک موشک از یمن به سمت شهر مقدس مسلمانان "مکه" را کذب دانست.

به گفته ال عمران به شبکه خبری اسپوتنیک، عربستان تلاش می کند که جهان اسلام را بر ‌علیه جنبش انصارالله تحریک کند و ازبین بردن شهر مقدس مسلمانان توسط یمنی ها دروغی بیش نیست. نیروهای یمنی فرودگاه ملک عبدالعزیز در جده را هدف قرار داده اند و که کسی موفق به منهدم کردن موشک نشد و موشک به کنار فرودگاه اصابت کرد که نیروهای نظامی نیز اعلام کردند. بنابراین عربستان هیچ موشکی را بر فراز مکه منهدم نکرده.
آل عمران گفت، اکنون عربستان با تحریک منظر مذهبی قصد دارد به انصارالله لطمه بزند. پیش از این آل عمران اضافه کرد که عربستان اعلام میکند که ما مکه را بمباران می کنیم، به گمان اینکه ما مسلمان نیستیم و ویا اینکه روبه مکان دیگری نماز میخوانیم و یا ما بر علیه اسلام می جنگیم.
وی در پایان اضافه کرد، این برنامه ها از پیش تعیین شده است ، به گواه اینکه چند روز قبل پادشاه بحرین حمله احتمالی ما به مکه را محکوم کرد، وبا درست کردن این داستان، باعث برانگیخته شدن مسلمانان خواهد شد. با اینکه آنها خیلی خوب می دانند که ما به خودمان این اجازه را نمی دهیم که به شهرمقدس مکه موشکی شلیک کنیم، ما فقط فرودگاه عبدالعزیز را هدف قرار دادیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала