هکرهای چینی مسئولیت حمله به سرورهای ایالات متحده را بر عهده گرفته اند

© Fotolia / Apopsهکرهای چینی مسئولیت حمله به سرورهای ایالات متحده را بر عهده گرفته اند
هکرهای چینی مسئولیت حمله به سرورهای ایالات متحده را بر عهده گرفته اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، گروهی تحت نام "New World Hackers" مستقر در چین و در ایالات متحده، مسئولیت حمله سنگین منع سرویس موسوم به "DDoS" را به عهده گرفتند. از نتایج این حمله سایبری می توان به عدم در دسترس بودن سایت های متعددی از جمله "توییتر"، نت فلیکس"، "پی پال" و بسیاری دیگر اشاره نمود.

سازمان های اطلاعاتی آمریکا در حال بررسی پرونده این حادثه هستند. در حال حاضر، آنها هیچ مدرک و شواهدی برای اثبات دخالت گروه هکری  "New WorldHackers" در این حادثه در اختیار ندارند.

به گزارش کمپانی "دین" مراکز داده های آنها توسط هکرها در سه موج مورد حمله "DDOS" قرار گرفت که مقابله با آنها بسیار دشوار بود. اولین حمله ساعت هفت صبح به وقت سواحل شرقی آمریکا انجام شده بود. هنگامی که کمپانی دین سرورهای خود را دوباره به کار انداخت، هکرها به مراکز داده واقع در مناطق دیگر روی آوردند و دسترسی به سایت ها را دوباره محدودکردند. بعد از ظهر همان روز، هکرها اعلام کردند که حملات را متوقف می کنند.

هکرها برای ارسال حجم بالای درخواست های خود از میلیون ها دستگاه متصل به اینترنت  استفاده کردند. آنها حملات خود را از طریق دوربین های وب کم و دستگاه های دیگر متصل به اینترنت که ضعیف محافظت می شوند، انجام دادند.

این گروه مسئولیت حملات سایبری به ESPN.com و بی بی سی را نیز به عهده گرفته است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала