علت پایان زودهنگام بسته‌های اینترنتی چیست؟

© Sputnik / Anton Belitsky /  مراجعه به بانک تصاویر عرضه فناوری شارژ 80 درصد تلفن هوشمند طی 35 دقیقه
عرضه فناوری شارژ 80 درصد تلفن هوشمند طی 35 دقیقه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی از مشترکان بسته‌های اینترنتی تلفن همراه  از پایان زودهنگام بسته‌های خود شاکی هستند که با ارتقاء شبکه اپراتورها این گله مندی بیشتر شده است.

اسپوتنیک به نقل از ایسنا در این رابطه می نویسد که پس از طرح  ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه که توسط آن مشترکان می توانند با حفظ شماره خود اپراتور ارائه دهنده خدماتشان را عوض کنند، عده ای علت استفاده ازین طرح را پایان زودهنگام بسته‌های اینترنتی قلمداد کرده اند.

وزیر ارتباطات اعلام کرد که مشترکان خود قادر به مدیریت درست بسته های اینترنتی نیستند و درآمدهای اپراتورهای تلفن همراه به مراتب بیش از آن است که بخواهند برای چندهزار تومان پول بسته اینترنتی از اعتبار خود بکاهند.

مدیر عامل همراه اول گفت که با افزایش سرعت اینترنت، بسته‌ اینترنتی نیز زودتر تمام می شوند و همچنین افراد نباید تمام موارد فایل‌های تصویری ارسالی را مورد استفاده قرار ندهند،زیرا بخش زیادی از حجم آنها استفاده می شود. به گفته وی بروز رسانی  دائمی برخی از برنامه ها نیز به پایان یافتن بسته های اینترنتی کمک می کند.

به گفته مدیرعامل همراه اول مشترکان می‌توانند از طریق سایت این شرکت به بخش my mci  رفته و سپس از طریق بخش خلاصه تماس‌ها جزئیات مصرف خود در حوزه مکالمه و اینترنت را مشاهده کنند. ایرانسل هم اعلام کرده است که مشترکان میتوانند با دانلود و نصب برنامه مدیریت حساب کاربری "ایرانسل من" از وب‌سایت این اپراتور و یا از طریق لینک ecare.irancell.ir جزئیات بسته اینترنت خود در را ببینند.


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала