برگزاری آخرین دور مناظره تلویزیونی کلینتون و ترامپ در لاس وگاس

© AFP 2023 / Rick WilkingКандидат в президенты США от демократов Хиллари Клинтон на дебатах с Дональдом Трампом
Кандидат в президенты США от демократов Хиллари Клинтон на дебатах с Дональдом Трампом - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، نامزدهای ریاست جمهوری امریکا برای سومین و آخرین باردر شهر لاس وگاس ایالت نوادا به مناظره رودررو خواهند پرداخت. این مناظره ساعت 18 به وقت محلی (4 و 30 دقیقه بامداد 20 اکتبر به وقت تهران) آغاز می شود.

طبق نظرسنجی ها هیلاری کلینتون در هر دو دوئل قبلی برنده شده و مناظره فعلی آخرین شانس ترامپ برای تلافی کردن است.
این دوئل تلویزیونی90 دقیقه ای آتی به شش بخش 15 دقیقه ای تقسیم می شود. کریس وولس، مجری برنامه خبری روز یکشنبه شبکه تلویزیونی فاکس نیوز سوالات از نامزدها را مطرح خواهد کرد. هر کدام از دو رقیب دو دقیقه برای پاسخ به هر سوال وقت خواهد داشت و سپس می تواند طی یک دقیقه به برهان های رقیبش جواب دهد.
طبق مقررات مصوبه کمیسیون غیرحزبی مناظرات تلویزیونی ، فقط مجری مناظره از سوالاتی که خواهد داد، خبر دارد. با این حال ترامپ در توییتر احتمال داد این قاعده به نفع رقیبش نقض شود. وی نوشت:" هیلاری دروغگو حتی قبل از مناظره سوالات را دریافت کرده و هیچکس هیچ چیزی نگفت" اما اعلام نکرد از کجا چنین اطلاعی را دریافت نموده است.
انتظار می رود ترامپ و کلینتون در آخرین دیدار رو درروی خود تعدادی از مسائل حاد و مهم از جمله امنیت، روابط با روسیه ، مبارزه با تروریسم ، وضع در اقتصاد ، مبارزه با مهاجرت غیر قانونی و همچنین مسئله تجلی روز افزون نژاد پرستی را مورد بحث قرار دهند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала