محافظ سابق کاخ سفید: هیلاری کلینتون کاملأ بی کفایت است، او به هیچ وجه شایستگی مقام ریاست جمهوری را ندارد

© AFP 2023 / JIM BOURG / POOL محافظ سابق کاخ سفید: کلینتون کاملأ بی کفایت است، او به هیچ وجه شایستگی مقام ریاست جمهوری را ندارد
محافظ سابق کاخ سفید: کلینتون کاملأ بی کفایت است، او به هیچ وجه شایستگی مقام ریاست جمهوری را ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیلاری کلینتون، کاندیدای مقام ریاست جمهوری ایالت متحده آمریکا از سوی حزب دموکرات، برنامه انتخاباتی خود را بر اساس هر نوع سخن اشتباهی تنظیم می نماید. کارمند سرویس مخفی آمریکا - "گری بیورن" محافظ خانواده کلینتون در کاخ سفید به مدت 8 سال، سخنان فوق را در برنامه تلوزیونی RT بیان نمود.

بیورن می گوید: "کلینتون به درستی نمی تواند برنامه انتخاباتی خود را تنظیم نماید، بنابراین می خواهد حواس آمریکایی ها را به هر سخن دروغ و نادرستی درباره خود جلب نماید. کلینتون به آمریکایی ها می گوید، دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین و روسیه در ارتباط می باشد، و این ارتباط سالم نیست. همچنین، هیلاری از کلیشه های کهنه استفاده می کند، به عنوان مثال: "روس ها مقصر هستند!". وی همچنین اظهار می نماید: "گوش کنید، جنگ سرد تمام شده است، حداقل نخستین جنگ سرد به اتمام رسیده است. من تمام مدت یک مبارز در جنگ سرد بودم، این جنگ خیلی وقت پیش به پایان رسیده است".
این کارمند سرویس مخفی ایالت متحده آمریکا در ادامه می گوید: "ما همه می بینیم، کلینتون می خواهد توجه افکار عمومی را از حقایق اصلی منحرف سازد. حقیقت این است، که ایشان کاملأ بی کفایت است، به هیچ وجه شایستگی مقام ریاست جمهوری را ندارد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала