اتهامات آزار جنسی دست کم چهار زن علیه دونالد ترامپ

© REUTERS / Carlo Allegri اتهامات آزار جنسی دست کم چهار زن علیه دونالد ترامپ
اتهامات آزار جنسی دست کم چهار زن علیه دونالد ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه های آمریکایی می نویسند دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دست کم چهار زن را مورد آزار و تعرض جنسی قرار داده است.

علاوه بر مقاله ای که در روزنامه "نیو یورک تایمز" منتشر شده و حکایت از آزار جنسی دو زن توسط ترامپ است، دو زن دیگر نیز وی را به تعرض جنسی متهم کرده اند.
"میندی مک گیلیوری" از ایالت فلوریدا به روزنامه "پالم بیچ پست" گفت که در سال 2003 وقتی 23 ساله بود، آقای ترامپ باسن او را در کلوپش به نام مارلاگو در فلوریدا گرفت. او گفت که ترامپ در حالی این کار را کرد که کنار نامزدش ملانیا کناس ایستاده بود.
"ناتاشا استوینوف" روزنامه نگار مجله "پیپل" داستانی منتشر کرده که حاکی است آقای ترامپ او را بر خلاف میلش از لب بوسید. به نوشته استوینوف، این ماجرا اواخر سال 2015 در مراسم جشن یکمین ساگرد ازدواج ملانیا و دونالد ترامپ در خانه مجلل شان اتفاق افتاد که او برای پوشش خبری در این مراسم حضور داشت.
پیش از این روزنامه "نیو یورک تایمز" ادعاهای دو زن به نام های "جسیکا لیدز" و "ریچل کروکس" علیه ترامپ را منتشر کرده بود. به گفته این دو زن، یکی از موارد تعرض مربوط به سال 2005 و دیگری مربوط به حدود 30 سال پیش است.
ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ گفت کل این گزارش ها تخیلی و جزو عملیاتی کذب و هماهنگ برای ترور شخصیت ترامپ است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала