اوباما : ترامپ برای کار در یک فروشگاه هم صلاحیت ندارد

© REUTERS / Jonathan Ernstاوباما : ترامپ برای کار در یک فروشگاه هم صلاحیت ندارد
اوباما : ترامپ برای کار در یک فروشگاه هم صلاحیت ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا ، باراک اوباما به اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ واکنش نشان داد.

باراک اوباما در واکنش به اظهارات توهین آمیز دونالد ترامپ درباره زنان گفت: این صحبت‌های آقای ترامپ مربوط به یک ویدئوی ضبط شده در سال 2005، موجب سلب صلاحیت او برای حتی یک شغل در یک فروشگاه زنجیره‌ای خواهد شد چه برسد به ریاست جمهوری آمریکا.
به گزارش خبرگزاری رویترز، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی در تجمع انتخاباتی حامیان هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات در کارولینای شمالی گفت: گزینه درست برای انتخابات ریاست جمهوری هشت نوامبر حتی پیش از آنکه ویدئوی مربوط به اظهارات توهین آمیز ترامپ منتشر شود کاملا آشکار شده بود.
اوباما در این سخنرانی بیان داشت: اکنون شما وضعیتی را می‌بینید که در آن این فرد یعنی ترامپ، چیزهایی را می‌گوید که حتی اگر یک نفر به دنبال پیدا کردن شغلی در یک فروشگاه زنجیره‌ای باشد نباید آنها را بگوید و حتی از زبان او هم غیرقابل تحمل است.
وی گفت: این حقیقت که اکنون افرادی می‌گویند ما شدیدا مخالف حرف‌های ترامپ هستیم اما هنوز حامی کاندیداتوری او هستیم نشان می‌دهد که آنها همچنان فکر می‌کنند او باید رئیس جمهور آمریکا باشد اما چنین چیزی از نظر من کاملا موضوعیت خود را از دست داده است.
رئیس جمهوری آمریکا تکرار کرد که دونالد ترامپ شایستگی تصدی سمت ریاست جمهوری را ندارد و گفت: وقتی که سخنان او را در مورد اقلیت‌ها و مسلمانان شنیدیم یا وقتی که معلولان را به تمسخر گرفت و به خانواده‌های "ستاره طلایی" توهین کرد، صحت این نظر تایید شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала