نقاب به جای دنیای مد: مدل بریتانیایی فعالیت خود را به خاطر داعش کنار گذاشت

© AFP 2023 / AHMAD AL-RUBAYEAn Iraqi Shiite girl, whose face is covered with a veil, takes part in a parade in preparation for the peak of the mourning period of Ashura in Baghdad's northern district of Kadhimiya on October 22, 2015
An Iraqi Shiite girl, whose face is covered with a veil, takes part in a parade in preparation for the peak of the mourning period of Ashura in Baghdad's northern district of Kadhimiya on October 22, 2015 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدل بریتانیایی پیشین مجلات اروتیک و نیمه برهنه، مظنون به تروریسم شد و توسط نیروی پلیس ویژه بریتانیا بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی استار، کارمندان سرویس ضدتروریستی پلیس بریتانیا جمعه پیش "کمبرلی مینرس" مدل عکاسی 27 ساله "Page 3 The Sun" و نشریه های اروتیک را به دلیل گرویدن به دین اسلام و تغییر نام خود به "آیشه لورن البریتانیا" بازداشت نمود.
دلیل این موضوع، تائید اطلاعاتی درباره ی ارتباط کمبرلی با شخصی به نام "ابواسامه البریتانی" است که از سوی پلیس برتانیا لقب "نام نویس داعش" گرفته است. این تردید و سوء زن نیز نسبت کمبرلی به خاطر این موضوع است که به نظر می رسیده است که او قصد داشته است دومین "بیوه سفید" (این لقبی بود که به زن ستیزه جو اسلامی برتانیایی "سامانتا لوت وایت" که در سال 2013 به سوریه نقل مکان کرد، داده شد) باشد.
مقلد بیوه سفید هنگامی که عکس های نیمه لخت صفحه مجازی خود را به تصاویر زنان با اسلحه در دست تغییر داد، بلافاصله تحت نظر پلیس قرار گرفت.
گفته می شود که کمبرلی در خانواده ای مسیحی بزرگ شده است. او در سال 2009 فعالیت در زمینه مدلینگ نیمه برهنه را آغاز نمود.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه او در فیس بوک، کمبرلی در سال 2015 پس از حادثه غرق شدن پدرش، به دین اسلام گروید. از آن به بعد، او در تمام تصاویر خود، با پوشاندن صورتش تنها عکس هایش با نقاب را منتشر می کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала