زیباترین ناوگان های هوایی دنیا

© Sputnik / Eugene Odinokovزیباترین ناوگان های هوایی دنیا
زیباترین ناوگان های هوایی دنیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با گسترش و پیشرفت شرکت‌های هواپیمایی دنیا، طرح‌ها ، رنگ‌آمیزی و آرم‌های روی هواپیماها نیز متنوع تر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، عصر ایران به نقل از روزنامه دنیای خودرو نوشت: طرح‌های روی بدنه هواپیماها نه تنها معرف شرکت‌هایی هستند که به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند، بلکه می‌توانند نقش سفیران بصری هر ملتی را خیلی خوب بازی کنند.
یک طرح گرافیکی چشمگیر و زیبا از شرکت هواپیمایی با رنگ‌آمیزی جذاب می‌تواند معرف ارزش‌های یک شرکت یا صفات فرهنگی یک منطقه باشد.
یکی از مهم ترین نکات در فهرست زیباترین ناوگان هوایی سال 2016، تکاپوی بیشتر شرکت‌های هوایی برای سهم‌یابی در ناوگان‌های منحصر به‌فرد، نسبت به سال‌های گذشته است.
شرکت هواپیمایی کولولا
این شرکت ارزان‌قیمت آفریقایی با بهره بردن از رنگ‌آمیزی جالب خود شهرت زیادی به دست آورده است. زیباترین هواپیمای این شرکت Flying 101 است که برای آموزش خلبانان هواپیماهای مسافربری به کار می‌رود.
شرکت هواپیمایی آل‌نیپون ایرویز
این شرکت ژاپنی، تعدادی از ناوگان هوایی جدید خود ازجمله «بوئینگ 787 دریم‌لاینر» را با طرحی از سری جدید فیلم «جنگ ستارگان» رنگ‌آمیزی کرده است.
شرکت هواپیمایی هاوایین ایرلاینز
حتی 40 سال پس از تاسیس این شرکت هواپیمایی، آرم منحصر به‌فرد این شرکت (گل در آسمان) یکی از زیباترین طرح‌های به کار رفته در بدنه خارجی هواپیماها محسوب می‌شود.
شرکت هواپیمایی وست‌جت
شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت «وست‌جت» در سال 2013، یکی از هواپیماهای بویینگ 737 خود را با طرحی رویاپردازانه از شرکت انیمیشن‌سازی «دیزنی» مزین کرد. در قسمت دم هواپیما، طرحی از میکی در لباس جادوگر نقش بسته است.
شرکت هواپیمایی ایر سیچلز
شرکت هواپیمایی «ایر سیچلز»، ایرلاین ملی کشورها و جزایر کوچکی است که در سواحل آفریقا قرار دارند. طرحی زیبا از دو پرستو که در حال عبور از دریایی با رنگ‌های گرمسیری هستند، توجه همگان را به خود جلب می کند.
شرکت هواپیمایی ایر نیوزلند
و سرانجام برنده این مسابقه ، با نقوش سفید و آبی سیر، این هواپیما که تحت سلطه آرم «Maori Koru» روی دم خود است، موفق شده است مانند شرایط شغلی پرآوازه کارمندانش از طراحی ویژه‌ای نیز برخوردار باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала