هیات تجاری اروپا در راه تهران

© AP Photo / Francisco SecoТуристы на одной из площадей Мадрида
Туристы на одной из площадей Мадрида - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تا چند روز آینده هیاتی با حضور ۶۰ شرکت تجاری اروپایی فعال در تهران حضور خواهند یافت تا در حوزه‌های گوناگون اقتصادی به مذاکره با طرفین ایرانی بپردازند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، این هیات به ریاست خانم "بین کوفسکا"، کمیسیونر بازار داخلی، صنعت، کارآفرینی و شرکت های اتحادیه اروپا در تهران حاضر خواهند شد تا در حوزه‌های گوناگون اقتصادی با طرفین ایرانی که شامل تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی هستند به مذاکرات رودررو بپردازند.

حضور این ۶۰ شرکت تجاری اروپایی فعال در تهران به همراه مدیران و صاحبان سرمایه اروپایی انجام می‌شود و تا پیش از آبان‌ماه سال جاری عملی خواهد شد.

به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر از فرصت پیش ‌آمده سازمان توسعه تجارت ایران از تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی که مایل به همکاری با هیات مذکور هستند دعوت به عمل آورده تا از نقطه نظرات کارشناسی ‌آنها بهره‌ گیرد.

علاوه بر این قرار شده تا نشست تخصصی نیز در این زمینه برگزار شود تا با ارائه نظرات و راه‌کارهای مختلف از حضور این هیات تجاری بزرگ که از اتحادیه اروپا به ایران می‌ایند به نحو مطلوب استفاده شود.

با  توجه به قرار گرفتن در روزهای پسابرجام و بهبود روابط اقتصادی ایران با کشورهایی که تا پیش از این امکان تبادلات تجاری با آن‌ها میسر نبود، حضور این هیات تجاری بزرگ در ایران از کشورهای زیرمجموعه اتحادیه اروپا قطعا فرصت مطلوبی را برای تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی ایران فراهم می‌کند تا در راستای بهبود سطح مراودات تجاری و اقتصادی گام بردارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала