تشدید حملات طالبان به ولایت فراه در غرب افغانستان

© AP Photo / Allauddin KhanАфганские талибы с оружием
Афганские талибы с оружием - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طالبان با هدف تصرف شهر فراه حملات خود را تشدید کرده است و درگیری‌ها بین نیروهای امنیتی افغان و این گروه از هفته گذشته همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت قطه، رئیس شورای ولایتی فراه در غرب افغانستان اعلام کرد که طالبان حملات خود را به مرکز این ولایت و بمنظور تصرف شهر فراه تشدید کرده است.

طالبان با هدف تصرف شهر فراه حملات خود را تشدید کرده است و درگیری‌ها بین نیروهای امنیتی افغان و این گروه از هفته گذشته همچنان ادامه دارد.

«فرید بختور» رئیس شورای ولایتی فراه اظهارداشت که هر چند در شهر «نوبهار» مرکز فراه نیروهای امنیتی در قرارگاه‌های خود موضع گرفته‌اند.

وی افزود: با وجود مقاومت نیروهای امنیتی افغان اما طالبان از برخی از پاسگاه‌های امنیتی عبور کرده است و پاسگاه‌های امنیتی در مناطق «رج» «گنهکان» و کمربند دوم امنیتی شهر فراه را هدف قرار داده‌ است.

«توریالی‌عبدیانی» فرمانده پلیس ولایت فراه نیز حملات طالبان را بر پاسگاه‌های امنیتی نوبهار تائید کرد ولی حملات طالبان بر پاسگاه‌های امنیتی در رج و گنهکان را رد کرد.

ولی احتمال حملات طالبان به پاسگاه‌های امنیتی در منطقه گنهکان را تائید کرد.

این در حالی است که رئیس شورای ولایتی فراه، قبلا نیز با اعلام مسدود شدن تمام راه‌های منتهی به شهر فراه توسط طالبان، هشدار داده بود که جنگجویان این گروه قصد حمله به شهر فراه را دارند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала