نخست‌وزیر نروژ در جلسه رسمی مجلس پوکمون بازی می‌کند

© AP Photo / Efrem LukatskyПремьер-министр Норвегии Эрна Солберг во время визита в Киев
Премьер-министр Норвегии Эрна Солберг во время визита в Киев - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست‌وزير نروژ در طول جلسه مناظره‌اي در مجلس اين كشور مشغول بازي پوكمون بود كه خبرنگاران عكس او را ثبت كردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از همشهری آنلاین، خبرنگاران مچ نخست‌وزیر نروژ را حین بازی پوکمون در طول جلسه رسمی مجلس گرفته‌اند.

نخست‌وزير نروژ در طول جلسه مناظره‌اي در مجلس اين كشور مشغول بازي پوكمون بود كه خبرنگاران عكس او را ثبت كردند. علاقمندي شديد النا سولبرگ نخست‌وزير نروژ به بازي پوكمون بر كسي پوشيده نيست، اما وي در مناظره‌اي كه در مجلس اين كشور درحال اجرا بود نيز دست از بازي برنداشت.

سولبرگ به اندازه‌اي طرفدار بازي پوكمون است كه در طول سفر رسمي‌اش به اسلوواكي،‌ مدت زماني را به خود اختصاص داد تا پوكمون بازي كند و در نهايت به خبرنگاران گفت كه مشتاق بوده تا يك تخم دايناسور 10 كيلوگرمي را در فضاي بازي بيابد.

اين اولين‌باري نيست كه سياستمنداران نروژي در طول جلسات مجلس به بازي‌هاي موبايلي مشغول مي‌شوند. رهبر حزب آزاديخواه نروژ ترين اسكي گراند نيز در طول جلسه ملي امنيت در ماه آگوست، يعني در دوران اوج تب پوكمون، مشغول بازي پوكمون ديده شده‌است.

نكته جالب اين است كه نخست‌وزير زماني در مجلس مشغول بازي پوكمون شد كه نوبت به سخنراني گراند رسيده بود. گراند در واكنش به انتشار اين خبر گفت نخست‌وزير شنيد كه من چه مي‌گفتم، ميدانيد كه زنان مي‌توانند همزمان چند كار را انجام دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала